Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Spammer verwijderd

Spammer verwijderd

Soms verwijder ik spammers die niks posten en maak daar ook geen melding van.

Maar deze wel, Toxiq had gelijk om deze direct te verwijderen. Het is Ruurd Beckum die ook onder de naam Brabanttools 3d printwerk verkoopt. Dat laatste heb ik niks op tegen, maar niet met meerdere accounts jezelf promoten. Had hem al pb gestuurd, maar hij reageerde niet. Dus hij ligt nu in de prullenbak....

jaap

Top Jaap, bedankt voor het bijhouden van deze mooie site! (en voor de subtiele manier waarop)

Ja het was mij ook direct duidelijk.. Dat hij het ontkent als hij er dan mee geconfronteerd wordt, is al meteen reden genoeg. Mooi werk Jaap!

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Niet meteen alle accounts verwijderd? Dat zou wat mij betreft ook prima kunnen bij dit soort heerschappen. Hardleersheid is een slechte eigenschap....

Dat verklaart overigens wel waarom ik zn ‘review’ topic niet terug kon vinden

Dat iemand zijn producten aan de man wil brengen is niks mis mee, als je al lang deel uit van een comunity uitmaakt word het je vaak ook wel gegund en als het iets is dat op grote schaal langskomt, tja dan moet er wat tegen over staan
    Maar zo een kulverhaal als hier werd opgehangen, zijn achternaam had grimm kunnen zijn

(ik schrijf ook een hoop flauwekul hoor, maar na bijna 6000 berichten weet men van mij niet beter )
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 09-01-19 om 15:17.
    Met een hamer past alles...

Eerste les marketing: "Een goed product verkoopt zichzelf"

Top Jaap. Vooral het stiekeme manipulistische is een ergernis als je die berichten leest. Vervuiling van het forum door dit soort lieden zou jammer zijn, het is er niet voor bedoeld.

Groet Willem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaVa Bekijk Berichten
    Mijn eerste schaaltje was een flop hoor, ik zag er wel wat in maar helaas niet binnen gelopen
    Met een hamer past alles...

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Dan was het dus geen goed product.
    Point taken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaVa Bekijk Berichten
    Dat is dus niet waar — je moet wel ruchtbaarheid geven aan de beschikbaarheid van een goed product. Marketing is bijna een vies woord, maar het is wel een gegeven.

Mss moet de forumbaas een hoekje inrichten voor commerciële boodschappen? Maar dan wel met een leuke kortingscode voor de woodworkers, natuurlijk…

Forum Rechten