Spammer verwijderd

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.038
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Soms verwijder ik spammers die niks posten en maak daar ook geen melding van.

Maar deze wel, Toxiq had gelijk om deze direct te verwijderen. Het is Ruurd Beckum die ook onder de naam Brabanttools 3d printwerk verkoopt. Dat laatste heb ik niks op tegen, maar niet met meerdere accounts jezelf promoten. Had hem al pb gestuurd, maar hij reageerde niet. Dus hij ligt nu in de prullenbak....

jaap
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.732
397
Ja het was mij ook direct duidelijk.. Dat hij het ontkent als hij er dan mee geconfronteerd wordt, is al meteen reden genoeg. Mooi werk Jaap!
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Niet meteen alle accounts verwijderd? Dat zou wat mij betreft ook prima kunnen bij dit soort heerschappen. Hardleersheid is een slechte eigenschap....

Dat verklaart overigens wel waarom ik zn ‘review’ topic niet terug kon vinden :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat iemand zijn producten aan de man wil brengen is niks mis mee, als je al lang deel uit van een comunity uitmaakt word het je vaak ook wel gegund en als het iets is dat op grote schaal langskomt, tja dan moet er wat tegen over staan
Maar zo een kulverhaal als hier werd opgehangen, zijn achternaam had grimm kunnen zijn ;)

(ik schrijf ook een hoop flauwekul hoor, maar na bijna 6000 berichten weet men van mij niet beter :p)
 
Laatst bewerkt:

WillemLimmen

Actieve deelnemer
21 feb 2013
141
1
Top Jaap. Vooral het stiekeme manipulistische is een ergernis als je die berichten leest. Vervuiling van het forum door dit soort lieden zou jammer zijn, het is er niet voor bedoeld.

Groet Willem
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.709
695
Enschede, Twente
Eerste les marketing: "Een goed product verkoopt zichzelf"

Dat is dus niet waar — je moet wel ruchtbaarheid geven aan de beschikbaarheid van een goed product. Marketing is bijna een vies woord, maar het is wel een gegeven.

Mss moet de forumbaas een hoekje inrichten voor commerciële boodschappen? Maar dan wel met een leuke kortingscode voor de woodworkers, natuurlijk…
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Dan kun je beter werken met een fatsoenlijke forumsponsor, ik heb meer aan Baptist of Gereedschappro dan aan zo'n kneuzige 3D printer. Zijn we ook gelijk van die reclames af.

Van deze aanbieder heb ik melding gemaakt op MP omdat hij zijn producten met de merknaam Festool verkocht.
Dat is geen marketing, dat is merkmisbruik. Onder zijn originele MP naam worden geen producten meer aangeboden nu.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.