First message...

KristofWouters

Nieuw lid
8 jan 2019
14
0
Goedemiddag Heren/dames (?)

Een korte voorstelling van mezelf, en zal dadelijk beginnen met me te verontschuldigen...
Ik ben dus een Belg ;-) Maar bij gebrek van een dergelijk medium, eindigend op .be, EN natuurlijk omdat we al jaren als beschaafde mensen samenleven (buiten de maanden van het EK/WK voetbal gerekend) heb ik me hier aangemeld.
Mede natuurlijk na alle leuke info welke ik hier al mocht vinden.

Houtbewerking... Ik ben géén pro, maar ben al wel jaren een gedreven klusser... Zowel metaal, hout, mechanica etc kunnen me wel bezighouden. Toch heeft het hout mijn voorkeur. De vele soorten materialen, verbindingen, mogelijkheden etc zijn zoveel malen meer als een stuk metaal welke je kan lassen of vastbouten...
In de loop der jaren (dankzij men pa die ook fervent klusser is) heb ik ook al héél wat gereedschap bij elkaar verzameld. Al ben ik nu op het punt gekomen dat ik mijn toestellen aan het vervangen ben door wat "beter" materiaal... (Van Powerplus richting Bosch/makita/metabo, en dus (nog) niet richting Robland of dergelijke)
Mijn "eyecatcher" in men 14x5 meter tellende mancave is men houtcombiné van de jaren 50, die op regelmatige basis nog wat houtschaafsel de lucht mag in katapulteren.
Werkjes mogen groot of klein zijn, maar de eerlijkheid gebied me om toe te geven dat ik meer de man van de "kleinere" klusjes ben, en dus ook geen verzaagde eikenbomen op stock heb liggen...

Verdere hobby's zijn met het gezin naar het voetbal gaan, en met de moto toeren..
Oh ja, en werken doe ik soms ook nog.... Dit bij Defensie ;-)

Ik hoop nog veel te leren hier! Maar daar ben ik redelijk zeker van!

greetz!
Kristof
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
We hebben nog een tweede raakvlak qua (ex-)hobby's... Als je even door je FB vriendenlijst scrollt zal je me wel tegenkomen :)
 

KristofWouters

Nieuw lid
8 jan 2019
14
0
We hebben nog een tweede raakvlak qua (ex-)hobby's... Als je even door je FB vriendenlijst scrollt zal je me wel tegenkomen :)

Hmm... Iets zegt me dat dat Honda is... (als ik je Nickname lees...)
Maar een naam zou makkelijker zijn, want onder Petrolhead kan ik niks vinden op FB ;-)
 

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Welkom Kristof, wat voor soort fotografie doe je? Ben hier zelf ook vaker mee bezig en altijd leuk om wat van anderen te zien :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Goedemiddag Heren/dames (?)

Een korte voorstelling van mezelf, en zal dadelijk beginnen met me te verontschuldigen...
Ik ben dus een Belg ;-) Maar bij gebrek van een dergelijk medium, eindigend op .be, EN natuurlijk omdat we al jaren als beschaafde mensen samenleven (buiten de maanden van het EK/WK voetbal gerekend) heb ik me hier aangemeld.
Mede natuurlijk na alle leuke info welke ik hier al mocht vinden.
Kristof

Verontschuldigen voor ? dat kunnen beter onze voorouders doen die nederland en belgië (ooit 1) hebben gesplitst
Wat mij betreft hebben ze het betere deel van nederland laten lopen (dom dom dom)
Voetbal heb ik niks mee

Dus welkom en lekker mee doen ;)
 

KristofWouters

Nieuw lid
8 jan 2019
14
0
Welkom Kristof, wat voor soort fotografie doe je? Ben hier zelf ook vaker mee bezig en altijd leuk om wat van anderen te zien :)
Ben zo wat met alles bezig geweest qua fotografie... Kijk maar eens op smoelenboek naar EzoPhoto... dat ben ik ;-)
Momenteel fixeer ik me op enkel huwelijken... Daar is nog wat aan verdiend....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.