Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25
    Misschien even naar de waddeneilanden? Misschien liggen ze op het strand te wachten ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilco Flier Bekijk Berichten
    Misschien even naar de waddeneilanden? Misschien liggen ze op het strand te wachten ;-)
    dat zijn natslijpers....
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dehoutdraaierij Bekijk Berichten
    dat zijn natslijpers....
    Met een hamer past alles...

lol tussen de little pony's. Ik ga binnenkort misschien bij de houtdraaierij een cbn wiel voor mijn hbm tormek clone aanschaffen. Moet nog even door sparen. (teveel geld aan ict zaken uit gegeven )

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Hier moest ik even hardop om lachen

dat zijn natslijpers....

Ook Schulte heeft de machine niet meer... En Neureiter heeft ze ook niet meer bij mijn weten.... We zitten allemaal op dezelfde container te wachten...:-)
    Hoi Ronald,
    Ik heb de stoute schoen aangetrokken en Neureiter toch een berichtje geschreven. Ze hadden de machine toch liggen. Ik had hem graag bij jou gekocht maar daar de machine bij Neureiter inc verzenden 404 euro was heb ik toch voor de snellere optie gekozen.

groet,

michel

Daar heb je een mooie machine aan
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Daar heb je een mooie machine aan
    Ik ben erg benieuwd! Heb jij ervaring met de Tormek opzetstukken die je dmv de BGM100 set ook met een werkbankslijpmachine kan gebruiken? Is het een aanrader? Het tikt behoorlijk aan als je de opzetstukken voor beitel, schaar, klein mes en groot mes moet aanschaffen :-s

dat zijn natslijpers....
    Geniaal! Ik hou het vooralsnog droog :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mholper Bekijk Berichten
    Hoi Ronald,
    Ik heb de stoute schoen aangetrokken en Neureiter toch een berichtje geschreven. Ze hadden de machine toch liggen. Ik had hem graag bij jou gekocht maar daar de machine bij Neureiter inc verzenden 404 euro was heb ik toch voor de snellere optie gekozen.

groet,

michel
    Ik heb inmiddels ook begrepen dat ze de machine toch nog op voorraad hebben... Nou prima toch?! Veel succes ermee.
    (zo zie je maar, nooit zomaar anderen napraten....)
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Forum Rechten