Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015

Oneida Air Dust Deputy & Woodpeckers Tru-Square te koop

Tijdje wegensomstandigheden non-actief geweest op het “hout front” maar nu weer een beetje opgepakt.Aan het opruimen geslagen en ik heb een paar zaken hier die nieuw zijn – dus absoluutnooit gebruikt - en eigenlijk stof liggen te happen, wat zonde is.
    Oneida Air Dust DeputyDeluxe Cycloon set – gekocht voor een project wat niet is doorgegaan.
    Komt bij https://www.gereedschappro.nl/overig/dust-deputy-deluxe-cycloon-set-met-opvangbakken/2509 vandaan. Nieuwprijs 145,00 zou er graag 70,00voor willen hebben.

Woodpeckers “one-time-tool”Tru-square, prachtig stukje gereedschap, bijzonder mooi gemaakt. Gekocht in eenopwelling, maar hier ook, nooit gebruikt. Komt ook bij bovenstaande winkelvandaan. Heeft 153,95 gekost (heb factuur nog) en zou er graag 75,00 voorwillen hebben.
    https://www.woodpeck.com/one-time-tools/onetime-tool-trusquare.html

IMG_1434.jpg

Die Woodpeckers wil ik wel, pm

Ik heb interesse in de Oneida Air Dust DeputyDeluxe Cycloon set als deze verzonden kan worden.
    Laatst gewijzigd door L.N.; 07-01-19 om 15:25.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Die Woodpeckers wil ik wel, pm
    en anders ik wel

Och, mensen, waarom zijn jullie toch altijd zo snel? Zo zijn alle mooie spulletjes alweer weg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Beste mensen,

De zaken staan gereserveerd voor Petrolhead en L.N.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Mocht, om onverklaarbare reden, de verkoop van de square niet doorgaan, dan neem ik die graag van je over.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2015
    De spullen zijn verhuisd naar Petrolhead en L.N. dus er mag een slotje op

Forum Rechten