Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Aangeboden: type 17 stanley 6 (1942-1945) OPKNAPPER

Hoi Forum,

HIerbij bied ik mijn stanley #6 aan. Ik denk een type 17 (‘wartime era’) schaaf uit 1942 - 1945, gezien de stalen stelmoer en de sporen van rode verf onder de voorste greep.

De schaaf verkeert NIET in goede staat. De achterste greep is beschadigd, net als het ‘draadeind’ waarmee je de greep vastzet (moertje ontbreekt ook). De richthefboom (heet dat zo?) op de kikker mist het onderdeel dat in de opening van de beitel valt. De zool van de schaaf is afgezien van wat krasjes niets mis mee. Zie ook de foto’s.

De schaaf was een van mijn eerste marktplaatsaankopen jaren geleden, toen ik nog geen flauw idee had waar ik op moest letten. Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat ik helemaal geen #6 nodig heb en ligt ze te verstoffen.

Misschien kan iemand anders er nog iets moois van maken.

Vraagprijs is verplicht, maar ja, wat vraag je hiervoor. Mooi stukje hout? Kleine bijdrage?

Ik hoor graag of er interesse is.

Vriendelijke groet,
    Joseph

3CA82D58-CDEB-46AA-8E3B-00B53D1C677C.jpg
    9E535740-9AF2-4C24-87A3-01A9B759603C.jpg
    0CBCAE50-3AE4-4FDD-BB03-235AAF7CB3D8.jpg
    6BEC2677-A148-4E51-8086-48FFA6538D99.jpg

Hoi Joseph,ik wil hem wel van je overnemen voor een mooi stukje hout.
    Dit is een mooie aanvulling op mijn collectie.
    Ik stuur je een PB.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    En anders zou ik hem wel willen :-)

De schaaf heeft een goed nieuw adres gevonden in Enkhuizen

Forum Rechten