Te koop: Nieuw Festool lengte-aanslag CS 70 LA (voor CS 70 , MFT/3-VL) voor € 220,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Door onoplettendheid mijnerzijds, ben ik sinds een 3-tal dagen in het bezit van deze lengte-aanslag.

Omdat de breedte van mijn werktafel 1 meter is en deze lengte-aanslag maar +/- 70 cm lang is, is deze dus onbruikbaar voor mij. (Festool bestelnummer is 488062)

Ik wil de verkoper niet opzadelen met extra werk door mijn stommiteit, daarom ben ik (alleen dit weekend) bereid deze voor € 25.00 onder de nieuwprijs te verkopen. Wanneer niemand belangstelling heeft, probeer ik a.s. maandag een deal met de verkoper sluiten.
Ik weet dat ik binnen 7 dagen een online aankoop ongedaan kan maken, maar ik vind het niet eerlijk naar de verkoper toe, ik had mij nog meer en beter moeten laten informeren. (Hoewel ik nergens de lengte van deze aanslag heb kunnen achterhalen.)

De lengte-aanslag is compleet en zit in orginele doos met "boekje". De rekening krijg je natuurlijk er ook bij.
Ik wil 'm komen brengen (voor een goede bak koffie) wanneer de bestemming in of rondom Eindhoven is. Ophalen kan alleen in overleg.

Nieuw prijs was/is € 245.00 , mijn verkoopprijs is € 220,- .

Hieronder een linkje en plaatje van de lengte-aanslag.

https://www.festool.nl/accessoires/488062---cs-70-la
Lengte aanslag 488062.jpg

Ik probeer 1 keer per 2 uur in te loggen, maar kan niets beloven.
En wie het eerst komt, ...............

Fijn weekend allemaal.

(Ps: Deze lengte-aanslag staat nu ook op MP)
 
Laatst bewerkt:

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Dom, dom. Ik lees nu op Festool.nl dat ik na registratie 15 dagen de tijd heb om het onderdeel terug te sturen wanneer deze mij niet bevalt.
Maar ik weet niet of ik de verkoper met extra werk opzadel wanneer ik de lengte-aanslag registreer en daarna pas aan de verkoper kenbaar maak dat deze mij niet bevalt. Of is het voor de verkoper prettiger en/of minder werk wanneer ik zonder registratie de koop ongedaan wil maken?
Kan iemand mij daar duidelijkheid in verschaffen en advies geven?
Alvast bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt:

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
@ SimondelaCourt. Nee, nog niet. Ik vind het alleen heel vervelend voor de verkoper. Ik ben liever zelf 25 euro kwijt dan dat ik bij iemand een beetje van zijn/haar inkomen afneem (door mijn eigen stomme fout). Hoewel de retour-zending natuurlijk geen 25 euro kost, had ik hier op het forum iemand blij willen maken met mijn fout. (Zou ik toch een beetje te naief en sociaal kunnen zijn?) :eek:
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
@ SimondelaCourt. Ik ga morgen de verkoper bellen en vragen wat voor hem het makkelijkst is. En voor de duidelijkheid, ik ben een zeer tevreden klant die het verkeerde produkt heeft besteld/gekocht. Hoewel Festool ook wel wat meer technische informatie over hun producten kenbaar mag maken.


Bij deze stop ik de mogelijke verkoop tot ik contact heb gehad met de verkoper. Gelukkig was tot nu toe niemand geinteresseerd, dat scheelt weer teleurgestelde gezichten. :)
 
Laatst bewerkt:

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Je doet je Forum naam in ieder geval eer aan, twee flaters in een topic :) maar deze aanslagen zijn meestal ook via MP te koop voor circa 150 euro. Dus denk dat men liever via MP koopt dan hier. Succes met terug sturen.
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
@ hstraat. Tja, als ik een flater (fout) bega, doe ik het ook echt goed he ? En de advertentie op marktplaats heb ik ook maar op gereserveerd gezet voordat iemand akkoord zou gaan voor die prijs.
Ik vind het wel grappig dat ik nog op mijn leeftijd wat kan leren. :D
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.921
846
Oss
@ hstraat. Tja, als ik een flater (fout) bega, doe ik het ook echt goed he ? En de advertentie op marktplaats heb ik ook maar op gereserveerd gezet voordat iemand akkoord zou gaan voor die prijs.
Ik vind het wel grappig dat ik nog op mijn leeftijd wat kan leren. :D

Je kent toch het gezegde “je bent nooit te oud om iets te leren” :cool:
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
@ SimondelaCourt. Ik ga morgen de verkoper bellen en vragen wat voor hem het makkelijkst is. En voor de duidelijkheid, ik ben een zeer tevreden klant die het verkeerde produkt heeft besteld/gekocht. Hoewel Festool ook wel wat meer technische informatie over hun producten kenbaar mag maken.


Bij deze stop ik de mogelijke verkoop tot ik contact heb gehad met de verkoper. Gelukkig was tot nu toe niemand geinteresseerd, dat scheelt weer teleurgestelde gezichten. :)

Dan gaat bij deze ook het topic opslot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.