Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: kastje

kastje

Wow, wat een gruwelijk mooie combinatie van machinewerk en ambacht. Geweldig!

Leuk om te zien! Het griepvirus heeft mij te pakken, ik denk dat dit de start wordt van een youtube-marathon

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Is vermoed ik een youtubekanaal waar de SCM groep achter zit. Toffe link. Alleen jammer dat alles Italiaans gesproken is.... Als het daadwerkelijk van scm is zou je toch verwachten dat er ondertitels komen....

Hallo,
    Ik ben een mooie oud Mechelse Eiken kast aan het opknappen.
    Helaas mis ik een scharnier- achtig onderdeeltje (Zie foto's).
    Mogelijk kan iemand mij vertellen of het scharniertje een bepaalde naam om op te zoeken heeft, of waar ik deze kan verkrijgen?
    Ik zou erg geholpen zijn!

Mvg
    scharnierkast.jpgscharnierkast3.jpgscharnierkast2.jpgscharnierkast4.jpg

speun

Bijvoorbeeld hier:

mooi filmpje! weet er iemand wat de naam is van die speciale schaaf die vanaf 13:14" gebruikt wordt in het filmpje? en waar je die zou kunnen kopen? lijkt mij een zeer handig dingetje

als ik het goed gezien heb was dat de Veritas (medium) grondschaaf
    Laatst gewijzigd door Charel09; 31-01-19 om 07:52.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brt Bekijk Berichten
    Is vermoed ik een youtubekanaal waar de SCM groep achter zit. Toffe link. Alleen jammer dat alles Italiaans gesproken is.... Als het daadwerkelijk van scm is zou je toch verwachten dat er ondertitels komen....
    In YouTube kan je rechts onder onder het bloemtje ondertitels instellen op Nederlands onder automatisch vertalen. Niet dat je er veel aan hebt.................
    Laatst gewijzigd door JPAJS; 31-01-19 om 10:29.
    Jeroentje

Forum Rechten