kastje

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Leuk om te zien! Het griepvirus heeft mij te pakken, ik denk dat dit de start wordt van een youtube-marathon :)
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Is vermoed ik een youtubekanaal waar de SCM groep achter zit. Toffe link. Alleen jammer dat alles Italiaans gesproken is.... Als het daadwerkelijk van scm is zou je toch verwachten dat er ondertitels komen....
 

Scharnier?

Nieuw lid
30 jan 2019
1
0
Hallo,
Ik ben een mooie oud Mechelse Eiken kast aan het opknappen.
Helaas mis ik een scharnier- achtig onderdeeltje (Zie foto's).
Mogelijk kan iemand mij vertellen of het scharniertje een bepaalde naam om op te zoeken heeft, of waar ik deze kan verkrijgen?
Ik zou erg geholpen zijn!

Mvg
scharnierkast.jpgscharnierkast3.jpgscharnierkast2.jpgscharnierkast4.jpg
 

tsala

Actieve deelnemer
24 aug 2011
34
0
mooi filmpje! weet er iemand wat de naam is van die speciale schaaf die vanaf 13:14" gebruikt wordt in het filmpje? en waar je die zou kunnen kopen? lijkt mij een zeer handig dingetje
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Is vermoed ik een youtubekanaal waar de SCM groep achter zit. Toffe link. Alleen jammer dat alles Italiaans gesproken is.... Als het daadwerkelijk van scm is zou je toch verwachten dat er ondertitels komen....

In YouTube kan je rechts onder onder het bloemtje ondertitels instellen op Nederlands onder automatisch vertalen. Niet dat je er veel aan hebt.................
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.