Weer voorzichtig terug.

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.067
489
Moordrecht
Ik weet als geen ander hoe je lichaam je in de steek kan laten en wens je een voorspoedig herstel toe! Rustig aan iig, laat je lichaam en gezond verstand het tempo bepalen!
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Dank, iedereen, voor de goede wensen en de support! Dat doet goed!

Helaas loopt het allemaal niet zoals we dat graag zouden zien. Mijn ziekte is terug en dat wil zeggen dat ik toch weer een reeks behandelingen (chemotherapie en immuuntherapie) moet doorstaan. We hadden de hoop dat dat niet nodig was, maar ja, je hebt het wat dat betreft helaas niet voor het zeggen.

We gaan er weer voor. De aftrap is op 12 maart, dan wordt er een hersteloperatie uitgevoerd om schade door vorige behandelingen te herstellen. Vervolgens de chemotherapie en daarna de definitieve behandeling die gekozen wordt aan de hand van de onderzoeksresultaten na de chemo.

Voorlopig weinig echte houtbewerking voor mij helaas, maar ik geniet wel van het snijden van een lepeltje, spatels en botermesjes. Das ook leuk!
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Wat jammer is dat dan toch, hoop voor je dat de vervolgbehandelingen goed resultaat hebben, veel sterkte en positieve gedachten van Fons!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Snel beter worden Rob!!! en misschien kan je niet serieus met de plankkies klooien maar beetje keuvelen op het forum en misschien is een bezoekje brengen aan een collega houtwurm maw een beetje rommelen cq kletsen
om de gedachten wat af te leiden.
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Klinkt heftig allemaal. Veel succes met de vervolgbehandelingen. Bedenk dat ontspannen vaak ondersteunend werkt bij ziekte en herstel.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.614
1.134
Fryslân
Triest om te horen. Het leven is helaas niet altijd eerlijk.
Sterkte voor de nabestaanden, mochten ze dit lezen.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Wat een verdrietig bericht is dit. Toch mooi dat er op ons forum ruimte is voor medeleven en er altijd leden zijn die aandacht voor andere leden hebben. Laten we in gedachten houden dat Rob betrokken was bij ons forum en hier op een zinvolle wijze heeft meegedaan. Daarmee maakte hij deel uit van een groter geheel in de vorm van onze positieve hout-community waar hij gezien en gekend werd.

Fons
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Sterkte en medeleven. Meer kan ik niet zeggen. Al het andere is al vaak uitgesproken.
En ik leef extra mee. Ben zelf ook nog maar pas (drie weken) aan het vechten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.