Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik weet als geen ander hoe je lichaam je in de steek kan laten en wens je een voorspoedig herstel toe! Rustig aan iig, laat je lichaam en gezond verstand het tempo bepalen!
    Mvg,

Richie

Welkom terug en een voorspoedig herstel!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Dank, iedereen, voor de goede wensen en de support! Dat doet goed!

Helaas loopt het allemaal niet zoals we dat graag zouden zien. Mijn ziekte is terug en dat wil zeggen dat ik toch weer een reeks behandelingen (chemotherapie en immuuntherapie) moet doorstaan. We hadden de hoop dat dat niet nodig was, maar ja, je hebt het wat dat betreft helaas niet voor het zeggen.

We gaan er weer voor. De aftrap is op 12 maart, dan wordt er een hersteloperatie uitgevoerd om schade door vorige behandelingen te herstellen. Vervolgens de chemotherapie en daarna de definitieve behandeling die gekozen wordt aan de hand van de onderzoeksresultaten na de chemo.

Voorlopig weinig echte houtbewerking voor mij helaas, maar ik geniet wel van het snijden van een lepeltje, spatels en botermesjes. Das ook leuk!
    "I may be left handed but I am always right"

Wat jammer is dat dan toch, hoop voor je dat de vervolgbehandelingen goed resultaat hebben, veel sterkte en positieve gedachten van Fons!

Welkom terug, en sterkte maar toch plezier.

sterkte met de behandelingen! Zet hem op!

Snel beter worden Rob!!! en misschien kan je niet serieus met de plankkies klooien maar beetje keuvelen op het forum en misschien is een bezoekje brengen aan een collega houtwurm maw een beetje rommelen cq kletsen
    om de gedachten wat af te leiden.
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

succes met de behandeling.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Klinkt heftig allemaal. Veel succes met de vervolgbehandelingen. Bedenk dat ontspannen vaak ondersteunend werkt bij ziekte en herstel.

Heel veel sterkte Rob en vooral moed en doorzettingsvermogen. Je krijgt het wel voor de kiezen man.

jaap

Forum Rechten