Weer voorzichtig terug.

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Beste houtvrienden,

Vanwege ziekte ben ik een flinke tijd niet actief geweest, niet in real-life en niet op dit forum. Inmiddels ben ik zo ver hersteld dat ik voorzichtig weer wat zaken op kan pakken. In hoeverre dat zakelijk lukt moet de toekomst uitwijzen, fysiek loop ik nog tegen veel beperkingen aan. Er komen nog wat medische activiteiten aan waarvan ik de impact niet goed kan inschatten, dus de toekomst is nog erg onzeker. We gaan het zien, ik probeer er zo positief mogelijk onder te blijven.

In ieder geval is dit forum weer een afleiding voor me en ik zal mijn best doen de komende tijd weer een positieve bijdrage te leveren.

Met de beste wensen voor 2019 en een vriendelijke groet.

Rob Heckemann.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Hallo Rob,
Mooi dat je weer terug bent. Zo te lezen heb je een heel heftige tijd achter de rug.
Hopelijk blijft dat ook zo en kun je je richten op de toekomst.
In elk geval alle goeds gewenst voor 2019 en in steeds betere omstandigheden.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ten eerste veel sterkte gewenst met wat de toekomst ook gaat brengen. Het zou mooi zijn als je wat verlichting kan halen uit het uitoefenen van je hobby, maar met kleine stapjes beginnen en op die manier aftasten wat je wel/niet kan hebben.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Bij deze wens ik je voor 2019 een hele stijle curve toe in herstel en het oppakken van hobby's, want bij herstel hoort ook plezier en ontspannen
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Hey hallo Rob
Fijn dat je terug bent
En het allerbeste toegewenst voor 2019
Mvg Leroy
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Fijn om te lezen dat een goede gewaardeerde bekende is wedergekeerd. Succes en doe alles rustig aan, er is morgen ook nog een dag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.