Late voorstelling & beste wensen

Rene71

Actieve deelnemer
2 feb 2017
352
43
Drunen bij Den Bosch
Allereerst een gelukkig, gezond en klusrijk jaar gewenst!

Ik hang hier nu twee jaar rond en heb me nog niet echt voorgesteld, vandaar dus.

Vroeger, lang geleden toen ik nog op de LTS zat was ik modelbouwer (boten) en had ik schik in de timmerlessen op school. Toch koos ik voor elektrotechniek want dat was de toekomst zei men. Uiteindelijk via de HTS en 10 jaar bedrijfsleven inmiddels alweer ruim 13 jaar werkzaam in een ziekenhuis als medisch technoloog.

Het kan raar lopen.

Maar goed, oude liefde roest niet, dus toen ca 2 jaar terug mijn veel te dure Brugman keuken last begon te krijgen van loslatende folie, heb ik dit forum geraadpleegd en om een lang verhaal kort te houden heb ik toen zelf nieuwe deuren gemaakt, gespoten etc. Vervolgens had ik de smaak te pakken en heb ik nog 2 werktafels gebouwd met enige fantasie lijken deze op de exemplaren van Benchworks. Vervolgens heb ik nog een (iets te zware, maar degelijke) vlizotrap gemaakt voor in de garage.

Ik heb me dus aardig vermaakt zeg maar en ben dan ook blij met de hulp die je krijgt op dit forum zonder dat daar een commerciële gedachte achter zit, want dergelijke informatie vinden we meer dan genoeg.

Op de planning staan nu twee klussen van andere orde, het renoveren van mijn garage en woonhuis dak. Minder precisiewerk dan de klussen tot heden, maar niet minder uitdagend.

Dus tot horens zeg maar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.