Gezocht aandrijfriem doorvoerrollen Elektra Beckum HC260 vlakvandikte bank

Geerhard

Nieuw lid
17 aug 2015
11
2
Schagen
Beste mensen,
ik heb een vlakvandiktebank van Elektra Beckum, maar helaas is de aandrijfriem van de doorvoerrollen uitgerekt en deze moet vernieuwd worden.
Ik heb geprobeerd om deze te bestellen, maar deze is niet meer leverbaar. Ik had al eens te horen gekregen dat het heel moeilijk is om onderdelen voor deze machine te vinden.
Heeft er iemand een oplossing voor het vernieuwen van deze snaar?

bedankt voor de reactie en natuurlijk nog een heel fijn 2019 gewenst.

groet
Geerhard
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Dat is toch een standaard platte snaar? Die kan elke leverancier van aandrijfriemen leveren. Meet de lengte die je nodig hebt op met een stukje touw en ga er meer naar de leverancier. Neem de oude riem mee voor de maat en ze kunnen je zeker helpen.
 

Geerhard

Nieuw lid
17 aug 2015
11
2
Schagen
Jan,
ik heb al eens contact met Kruis gehad en helaas is de riem niet meer leverbaar, zo staat dit ook vermeld op de onderdelenlijst. Ik denk inderdaad dat ik bij een leverancier van riemen de vraag eens moet gaan stellen.
bedankt voor het meedenken.
groet
Geerhard
 

Geerhard

Nieuw lid
17 aug 2015
11
2
Schagen
Jurriaan,
dank voor de link, ik heb de riem direct besteld. Dan kan ik de vlakvandiktebank tenminste weer gaan gebruiken.
groet
Geerhard
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.