Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Gezocht aandrijfriem doorvoerrollen Elektra Beckum HC260 vlakvandikte bank

Beste mensen,
    ik heb een vlakvandiktebank van Elektra Beckum, maar helaas is de aandrijfriem van de doorvoerrollen uitgerekt en deze moet vernieuwd worden.
    Ik heb geprobeerd om deze te bestellen, maar deze is niet meer leverbaar. Ik had al eens te horen gekregen dat het heel moeilijk is om onderdelen voor deze machine te vinden.
    Heeft er iemand een oplossing voor het vernieuwen van deze snaar?

bedankt voor de reactie en natuurlijk nog een heel fijn 2019 gewenst.

groet
    Geerhard

Dat is toch een standaard platte snaar? Die kan elke leverancier van aandrijfriemen leveren. Meet de lengte die je nodig hebt op met een stukje touw en ga er meer naar de leverancier. Neem de oude riem mee voor de maat en ze kunnen je zeker helpen.

Ik zou hier kijken https://www.kruis.nl/onderdelen/meta...0-c-220-wnb/v1
    Als ik het goed heb is Electra Beckum nu metabo geworden.

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Jan,
    ik heb al eens contact met Kruis gehad en helaas is de riem niet meer leverbaar, zo staat dit ook vermeld op de onderdelenlijst. Ik denk inderdaad dat ik bij een leverancier van riemen de vraag eens moet gaan stellen.
    bedankt voor het meedenken.
    groet
    Geerhard

https://www.weden-metabo-service.de/...TURSATZ-HC-260

en veel meer hits op 'Antriebriemen HC260'. Helpt dat?

Jurriaan,
    dank voor de link, ik heb de riem direct besteld. Dan kan ik de vlakvandiktebank tenminste weer gaan gebruiken.
    groet
    Geerhard

Forum Rechten