Hout omlijst

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi stuk hout (fineer) het frame vind ik helaas net mooi, heeft voor mijn gevoel teveel ikea gehalte, past niet erg bij het mooie fineer
MAAR, over smaak valt niet te twisten, dus als jij er content mee bent, dan is het een mooie start van 2019
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi he wat ieder er anders ik kan zien, ik zag mijn schoonmoeder er in, nu ja, misschien is dat toch het zelfde als wat jij ziet ;)
 
P

Pel

Guest
Mooi kunstwerk Marthijn, ben het met Toxiq eens heb ook mijn bedenkingen bij de lijst, hij is m.i. te iel, ik zou hem wat breder maken. Als je er een latje tegenaan houd dan zie het effect. Dan krijgt de tekening in het hout meer diepte werking, maar inderdaad smaken verschillen.

Groet Pel.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Dank.

Ik heb verschillende maten hout gebruikt tegen het "doek" gehouden om te kijken wat een mooie maat voor de lijst zou zijn en dunner was mijns inziens het mooist. De tekeningen in het hout waren te groot waardoor de ogen werden afgeleid van het fineer. Maar inderdaad, over smaak valt niet te twisten.
 

J v Veldhuizen

Actieve deelnemer
7 okt 2018
268
8
Vind juist lijstje mooi staan zo ,vooral omdat de afmeting juist niet zo heel groot is van het fineer
Zo op de foto lijkt het groter te zijn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.