2019

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
351
Etten-Leur
De beste wensen en een goede gezondheid, veel levensvreugde, en veel houtplezier, wens ik jullie.

Met vriendelijke groet, Hans
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Ben hier niet zo heel vaak meer, maar ondanks dat wens ik iedereen een zeer vruchtbaar en creatief 2019!
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Houtvrienden,

Via deze weg wens ik iedereen een prachtig 2019, hou alles heel, maak mooie dingen, blijf gezond en geniet van het leven.

- Absoluut van het zelfde (en voor de anderen ook)
- Ga ik niet beloven, gaat vast niet lukken :p
- Ga zeker mn best doen
- Helaas weinig over te zeggen, maar waar mogelijk ga ik mn best er voor doen
- Gaan we zeker (zo veel mogelijk) doen.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.591
540
Steenbergen, Noord Brabant
Voor iedereen voor dit nieuwe jaar
- wijsheid :rolleyes:,
- geduld,
- humor,
dat helpt om gezond te blijven:p!!
En uiteraard weer vele inspirerende mooie projecten.

Met vriendelijke groet en misschien tot ziens,

Ed
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Ik was even afgeleid door andere zaken. Jullie ook allemaal een super goed jaar met goede ideeen en een goede gezondheid.

@ WR1944. Mijn B-plan raak ik altijd kwijt tussen al die A-plannen die ik ergens heb liggen.
 

WR1944

Oud hout
Ik was even afgeleid door andere zaken. Jullie ook allemaal een super goed jaar met goede ideeen en een goede gezondheid.

@ WR1944. Mijn B-plan raak ik altijd kwijt tussen al die A-plannen die ik ergens heb liggen.

Dan moet je toch maar wat beter op je spullen passen want met een Plan B kun je je uit een benarde positie redden. Dat scheelt een hoop projecten die anders richting vuilstort gaan. ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.