Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

INCA vlakblank en Compact zaagtafe met langgatoorl gereviseerd

Deze advertentie wil ik jullie niet onthouden vandaar dat ik hem hier ook even post.
    Twee mooie machines beide zijn volledig uit elkaar geweest en voorzien van nieuwe lagers. Opgeknapt waar nodig en opnieuw afgesteld. (Ik verklap niet hoeveel uren er in zitten... )

De vlakbank staat op een zeldzaam metalen Startrite onderstel met trillingsdempers en neemt door zijn kleine oppervlak niet veel ruimte in. Ook is hij voorzien van een mooie complete beveiliging en draait op 230 volt.

De zaagtafel staat ook op een metalen onderstel en is voorzien van een langgatboor. Draait ook op 230 volt. Elektra is nagelopen, wat bedrading is vervangen en de schakelaar is vervangen.

Staat in de Betuwe.
    Graag bieden en contact zoeken via MP.

Zaagtafel:https://link.marktplaats.nl/m1358712570
    Vlakbank:https://link.marktplaats.nl/m1358705012
    Fotos:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A Hout

Mooi onderstel van de vlakbank, hoorde dat origineel ook bij de Inca of paste dat er toevallig goed bij?

Wat de geschiedenis van Inca en Startrite precies is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat dit onderstel voor deze machine gemaakt is. De zoekterm "Inca startrite" op google leverd hele mooie plaatjes op. Mijn Major staat ook op een metalen onderstel van startrite, wat ik vooral handig vind is dat ze daardoor geen groot oppervlak benutten tov de houten tafels.
    A Hout

Schopje, nog steeds te koop.
    A Hout

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Voor dat bod zou ik de vlakbank gelijk weg doen.

Forum Rechten