Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Houtdraaier gezocht

Houtdraaier gezocht

Beste,

Ik ben op zoek naar een houtdraaier die een aantal waveguide`s voor mij zou kunnen produceren.

Waveguide`s worden gekoppeld aan een luidspreker voor versterking.

Voorbeelden van de waveguide vindt je bv. hier:
    http://www.centerlineav.com/danley-s...-series-review

De waveguide`s zullen een diameter hebben van +/- 50cm. Mijn gedacht is om ringen van 18mm multiplex op elkaar te plakken
    en deze op de gewenste vorm te laten draaien.

Ik hoor het graag.

mvg
    Marcel

Vreemd genoeg kan ik op die pagina het woord 'Waveguide' zelf niet vinden, dus het blijft wel een beetje gokken wat je precies bedoeld. Vooral of die 50 cm de binnendiameter is, of de maat van een zijkant van een vierzijdige buitenkant. Als ze echt zo groot worden (vierkant 50x50 uit http://docs.wixstatic.com/ugd/4d414c...e813185091.pdf vereist een draaibank met centerhoogte iets meer dan 350 mm), dan zou mijn draaibank dat wel kunnen.

Ik denk dat je, afhankelijk van de multiplex kwaliteit, nog wel wat tijd kwijt bent aan schuren en plamuren...

En muiltiplex draait vervelend, die lijm maakt je beitels snel bot. Maar massieve balkjes (beuken o.i.d.) naadloos op elkaar lijmen is ook een klus...

En moet het perse gedraaid worden? Kan het evt ook via CNc of laser?

Forum Rechten