Gezocht: Stirrup brand hamer

Harmpie89

Nieuw lid
28 dec 2018
6
0
Flevoland
Beste allemaal,

Al enige tijd ben ik op zoek naar een Stirrup Brand hamer, welke niet meer worden gemaakt. Echter zonder succes. Is er toevallig iemand die bereid is er eentje te verkopen?

Met vriendelijke groet,

Rick
 
P

Pel

Guest
Als ik het vragen mag, wat is er speciaal aan die hamer, sla je minder vaak mis of doet het niet zo'n pijn als je op je duim slaat?

Groet Pel.
 

Harmpie89

Nieuw lid
28 dec 2018
6
0
Flevoland
Als ik het vragen mag, wat is er speciaal aan die hamer, sla je minder vaak mis of doet het niet zo'n pijn als je op je duim slaat?

Groet Pel.


Ik ben niet voor mijzelf op zoek maar voor mijn beste vriend welke een oud timmerman is. Deze hamers had hij altijd en hij zou graag zo een hamer willen als aandenken, vandaar dat ik deze graag als cadeau zou willen geven. Hij heeft zelf een tijd gezocht maar nooit eentje kunnen vinden. Dus ik zet de zoektocht verder :)
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Ik heb er nog eentje liggen,
de steel is niet meer 'het van je' maar als aandenken kan hij nog vele jaren mee.
Ik zal morgen eens een foto maken

Gr.Peter
 

Harmpie89

Nieuw lid
28 dec 2018
6
0
Flevoland
Hoi Harmpie89,

Heb je het al eens door google gehaald? Ik zie dat je ze hier kan krijgen > https://articulo.mercadolibre.com.p...o-aleman-stirrup-brand-16-oz-de-coleccion-_JM misschien eens een email in het engels er aan wagen die kant op? Of zoek je geen nieuwe maar een oude? Ik zie dat ze heel af en toe op ebay aangeboden worden maar niet veel. Succes met je zoektocht.


Hoi!

Een nieuwe of oude maakt mij niet uit, ik probeer al in contact te komen met die verkoper inderdaad maar tot nu toe nog geen succes, heb er een heel spaans account voor aangemaakt haha. Ook eentje uit nieuw zeeland maar ik vraag me af of de verzendkosten dan niet te gek worden haha. We gaan het zien, wie weet heb ik hier nog geluk en anders zoeken zoeken zoeken :) bedankt voor de hulp in ieder geval!
 

Harmpie89

Nieuw lid
28 dec 2018
6
0
Flevoland
Ik heb er nog eentje liggen,
de steel is niet meer 'het van je' maar als aandenken kan hij nog vele jaren mee.
Ik zal morgen eens een foto maken

Gr.Peter

ik miste dit bericht toen ik aan het antwoorden was op een ander bericht, zou super zijn ik wacht de foto af! En een beetje restaureren vind ik helemaal niet erg hoor mocht dat echt nodig zijn :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.