Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Inca zaagtafel

Inca zaagtafel

Voor de liefhebber heb ik hier een Inca zaagtafel staat. Incl. Geleiders. Zaagkap moet ik ook nog hebben. Vraagprijs 150,-? Is dat een faire prijs?
    Op te halen in Veldhoven.

156E4B56-AF7D-4924-867A-BFD58BDBAC2A.jpg

85A3F022-FCEC-42AC-BD83-79471768F615.jpg
    Laatst gewijzigd door alex from holland; 24-12-18 om 13:24.

Foto’s kun je toevoegen met het derde symbooltje van rechts, boven het vak waar je je tekst in typt. En waar staat de zaagtafel?

Alex, als het niet al te ver van Amersfoort is heb ik wel interesse. Ruimtegebrek speelt wel mee, dus een paar foto's en ruwe afmetingen zijn welkom

Interesse, Alex heeft een PB
    MatthijsG - al een beetje geworteld in hout.

Dan laat ik 'm aan mijn naamgenoot.
    Matthijs

Ik trek me terug, zie PB.
    MatthijsG - al een beetje geworteld in hout.

Iemand anders geinteresseerd? Doe gerust een net bod.

Het verbaast mij dat er niet meer interesse is, want de machine is met de langs- en verstekgeleider (terwijl de meeste toch de verstekgeleider missen). Waarschijnlijk heb je er na een goede schoonmaakbeurt een hele goede machine aan. Het schoonmaken is wat uurtjes werk, maar niet moeilijk en er kan weinig mis gaan. De prijs is ook niet heel hoog, waardoor je voor relatief weinig geld een leuke zaag hebt.

Forum Rechten