Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm dikte) Gesloten

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Inschrijving gesloten

UPDATE 3-feb
Ik heb besloten dat 9 Februari het einde is van de groupsbuy. Op 10 februari wil ik alles bestellen! Ik heb een bestelformulier ier in de bijlage gedaan met alle gegevens er in. Deze graag naar mij mailen. (mail staat ook in het formulier)

PS. ik heb ook het artikel vrijwillige bijdrage ingevuld. Voel je niet bezwaard om niks in te vullen wanneer je het project eigenlijk al te duur vindt! Ik doe het project voor de lol en hoop dat iedereen veel plezier van de mal gaat krijgen.




Hoi Allen,
Dit topic is bedoelt om je naam en het aantal en versie door te geven van het aantal mallen dat je wilt bestellen van de 27mm mal met de lange frees variant.

Frezen
De frezen die hier voor nodig zijn:

grootste JvL frees en een willekeurige 18mm 16mm groeffrees. (edit, 18mm is moeilijk verkrijgbaar, heb er 16mm van gemaakt)

Dit is de mal die hier voor nodig is. Hij word 5mm dik en is 445 mm lang. De afstand van staart tot staart is 45mm.

Prijzen
Prijzen zijn wel gestegen doordat de mal wat complexer is (meer te snijden meters )en de dikte. Prijzen zijn voor een totaal bestelling vanaf 10 stuks. Mocht een het aantal van 10 bij een versie niet gehaald worden, dan zal ik met de geintereseerde overleggen wat we dan gaan doen

E= Staal 19.50 / stuk
F= RVS 45.00 / stuk

Mocht je de bestelling willen plaatsen, zet dan je naam en aantal in een reactie. Doe dit alleen als je ook bereidt bent te betalen :)

Attached files Freesmal bestelform - NICKNAME.xls (11.5 KB) Zwaluw Mal 27mm E+F.pdf (9.1 KB)
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Re: Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm werkstuk dikte)

houtenklaas 2x E
gandel69 2x E
Sander 2x E

Totaal 6x E
 

sander

Actieve deelnemer
28 apr 2009
29
0
Re: Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm werkstuk dikte)

ook 2x A graag.

groet Sander
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Re: Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm dikte) UPDATE 3-Feb

let op- update in openings post
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Re: Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm dikte) LAATSTE DAG

Woensdag avond sluit de inschrijving!
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Re: Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm dikte) LAATSTE DAG

THOM, wanneer wil je dat we de betaling doen? Als je definitief weet of de benodigde aantallen gehaald zijn of wil je dat vandaag ook nog overgemaakt hebben?
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Re: Bestelling: 27mm Zwaluwstaart mal (22mm dikte) LAATSTE DAG

jpandriesse zei:
THOM, wanneer wil je dat we de betaling doen? Als je definitief weet of de benodigde aantallen gehaald zijn of wil je dat vandaag ook nog overgemaakt hebben?

Volgens het bestelformulier vandaag:

"Het totaalbedrag kan worden overgemaakt op onderstaande rekening. Het geld moet uiterlijk 9 februari overgmaakt zijn. 10 februari zal ik alle bestellingen versturen"

Groet, Karel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.