Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Bosch GAS 20 L stofzuiger, naloop creŽeren.

Eigenaren hier van deze stofzuiger zullen het wel weten, deze stofzuiger heeft geen naloop. Zodra de aangesloten powertool stopt stopt de afzuiging ook, terwijl het toch wel fijner zou zijn als ie een paar seconde door zou lopen.

Om dit probleem proberen op te lossen heb ik aan het volgende gedacht: in de stofzuiger zit een klein printplaatje die de automaat regelt. Dit printplaatje ga ik vervangen voor een exemplaar uit een andere meer recentere Bosch stofzuiger (de groene Bosch Advanced 20 vac, ook met een 1200W motor) die wel een naloop heeft.
    Kosten van het printplaatje bedraagt Ä25,-.

Ben benieuwd of de transplantatie gaat werken en als er hier animo is laat ik het resultaat weten met het bestelnummer van het printplaatje.

Proost.

Waar koop je deze print en heb je er een foto van?
    Zou deze eventueel ook op andere stofzuigers toegepast kunnen worden eventueel in een externe behuizing?
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Printplaatje kun je hier vinden:
    https://www.kruis.nl/onderdelen/bosch/advancedvac20

Onderdeel nummer 833

Ik zou niet in kunnen zien waarom dit printplaatje niet in andere stofzuigers zou kunnen werken mits je een aan/uit knop met 3 standen hebt (1/0/2), een stopcontact voor de powertool en een 220v motor van rond de 1200watt, en dit alles op de juiste wijze aansluit.

als je hem binnen hebt kun je dan een foto maken van de omder en bovenkant?
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Zal ik doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Bij deze:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Om het uiteindelijk goed werkend te krijgen heb ik ook de aan/uit knop van de Advancedvac aan moeten schaffen, want de originele knop van de gas20 heeft 3 minder aansluitpunten aan de achterzijde.

Forum Rechten