Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: CNC bedrijf gezocht

CNC bedrijf gezocht

Dag mede houtbewerkers,

Voor een aantal projecten in Januari ben ik op zoek naar een bedrijf dat gefreesde mallen voor me kan produceren. Het zal in dit geval gaan om freeswerk in plaatmateriaal. Afmetingen zijn relatief klein, +-700 X 400 mm.

Daarnaast ben ik op zoek naar een cmc bedrijf dat op onregelmatige basis kopieermallen voor mijn kopieerdraaibank kan maken, het liefst uit aluminium, of anders uit polycarbonaat. afmetingen hierbij rond de 700 X 200 mm.

Ik hoor graag wie er geschikte bedrijven kent. Het liefst in de omgeving Amsterdam, maar als jullie een hele snelle en betrouwbare kennen ergens anders is dat ook prima. Iemand van het forum is ook prima, maar moet wel betrouwbaar zijn en binnen een redelijke termijn kunnen leveren!

Alvast bedankt voor de moeite!
    Rik Blaauw

Dag Rik,

Ik heb een zelfstandig bijberoep in CNC werken en zou je zeker kunnen helpen met het frezen van hout en polycarbonaat.
    Alleen zit ik niet echt in jou buurt natuurlijk... Ik woon iets ten noorden van Brussel. Mocht je geen oplossing dichterbij vinden mag je me altijd een PB sturen!

Groeten,
    Johan

Probeer Made by Merlin in Den Haag, die heeft een grote CNC staan: http://www.madebymerlin.nl/

Zijn website voor CNC is: http://www.070freestechniek.nl/

Ik heb daar twee MDF platen laten frezen met 20 mm gaten die zuiver gefreesd zijn en niet te duur. Hij doet veel opdrachten voor bedrijven, ook in kunststof, ik had ook snel antwoord op de mail.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Beste Johan,

Dat is idd een eind weg. Ik heb even op www.wooddc.be gekeken, het werk ziet er in ieder geval goed uit. Ik stuur even een PB om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen.

Hartelijk,
    Rik

Cnc bedrijf gezocht?

Beste Rick,Dit bericht is wat aan late kant, maar als jij nog steeds op zoek bent naar cnc freeswerk, dan kan jij bij mij terecht in Amsterdam Zuidoost.

Dennis.

Forum Rechten