Top 2000

paulus

Actieve deelnemer
29 dec 2011
82
4
Wijchen
Hallo allemaal,

Tussen Kerst en oudjaarsdag is op NPO radio2 weer de top 2000 te volgen. Ik ben lekker vrij en volop tijd om te klussen, hobbyen, koken enz. met de top 2000 op de achtergrond. Voorheen had ik de, in de krant afgedrukte, papieren versie altijd onder handbereik en iedereen in huis speurde deze af naar de beste nummers. Toen ik 3 jaar geleden geen krantversie had gevonden beleefden we de top 2000 net iets minder. Het jaar daarop van de website de hele lijst uitgeprint, maar dat had duidelijk niet de sfeer van de krant. Afijn, het jaar daarop de app met de lijst op de telefoon gezet, maar dat was helemaal een domper.
Dit jaar wil ik heel graag weer de krant-versie thuis op tafel hebben liggen. Ik ben echter bang dat de lijst weer niet wordt afgedrukt in de kranten die ik tot mijn beschikking heb. (momenteel is op de website nog niet bekend welke kranten de lijst afdrukken)
Dus, is er iemand die een abonnement heeft op een krant waar de lijst dit jaar wel in staat, 'm zelf niet gebruikt en deze naar mij op wil sturen?
Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk staat de lijst op woensdag 19 december in de krant.

Bij voorbaat dank, Paul van Swaay.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.