Extra deursloten

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik zou graag iets voorzien in de vorm van extra sloten
Nadeel is, de deuren zijn voorzien van veiligheidsloten die bezetten de hele deur

Iets wat te monteren is aan de buitenkant ofzo zou eigenlijk het makkelijkste zijn


Iemand ideeen/tips ?
 
Laatst bewerkt:

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Ik neem aan dat ze aan die sleutelbos toch niet kunnen zien om welke woning het gaat?

En als de andere deuren ook extra sloten hebben, zou je voor dit specifieke geval op korte termijn wel de cilinder kunnen vervangen van de deur waardoor je weggaat.
Later kun je dan alsnog beslissen of je alle cilinders vervangt of zijn hopelijk de sleutels in huis terug gevonden.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat kun je inderdaad niet zien aan de sleutelbos
De angst is meer, is zij hem in de voortuin verloren bij het weggaan, dan weet men waar de sleutel past
Zij weet zeker dat ze maandag is thuis gekomen met haar sleutel en dinsdag de sleutel niet meer kon vinden...
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
ja, dat is dan lastig. En nu je dit zo weet en ermee bezig bent zul je wel een maatregel moeten treffen als is het alleen al voor je eigen geruststelling.... Als er iets gebeurt vergeef je het jezelf nooit.

Ik denk dat 1 cilinder vervangen de meest makkelijke en snelle oplossing is.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Heel simpel, heel doeltreffend, heel kostenbesparend... 2 schroeven op de hoeken van de deur die je als laatste dicht doet.
Ik denk niet dat een inbreker in het donker zal zien dat je schroeven in de hoeken hebt gedraaid.
Bij thuiskomst schroeven verwijderen, beetje plamuur en bijstippen met verf...
Het is maar een idee....

Groet,
Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.