[Te koop] Inca Euro 260 lintzaag met verstek- enlangsgeleider en 3 zaaglinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Te koop: Inca Euro 260 lintzaag met verstek- en langsgeleider en 3 tuff saw zaaglinten.

Wegens overstap naar een grotere lintzaag verkoop ik mijn Inca lintzaag. Het is een zeer fijne machine, die terecht hier op het forum veel aanzien geniet. Ik heb altijd met veel plezier met de zaag gewerkt.

De zaag is in zeer goede staat en zeer compleet. De zaag komt met de originele langs- en verstekgeleiders. De verstekgeleider is met afneembare stop voor het herhaaldelijk zagen/afkorten op dezelfde lengte. De langsgeleider is oorspronkelijk van een Inca zaagtafel. Deze heeft als voordeel dat hij een fijnafstelling heeft, waardoor je heel precies kunt zagen. Daarnaast is deze langer, wat helpt als je recht wilt zagen. Deze is ook hoger, zodat je beter kunt herzagen. De hoogte heeft wel als nadeel dat je de geleider niet zo dicht bij het zaaglint kunt zetten. Aan de langsgeleider kan een extra stukje gezet worden en daarmee is dit probleem opgelost. Zowel de langs- als verstekgeleider kan ook op een Inca Universal of Compact zaagtafel gebruikt worden.

De lintzaag komt met 3 zaaglinten, waardoor je gelijk een goede allround set hebt om zowel bochtwerk als rechte lijnen kunt zagen in diverse diktes hout. De 2 breedste zijn van Tuff Saws en zijn nog in hele goede conditie. Van de minst brede twijfel ik of die van Tuff Saws is. Die is wel nieuw en ongebruikt. Bij zaag zit ook een 2[SUP]e[/SUP] insert.

De Inca is helemaal schoongemaakt en is in hele goede conditie. De condensator is een half jaar geleden vervangen. De bekabeling is nagelopen. De stiften en geleiders zijn schoon en werken goed. De tafel is vlak en heeft geen beschadigingen. De kap is zonder grote krassen of beschadigingen, maar heeft wel wat verkleuringen en vlekken. De motor is 450W en de zaaghoogte is 155mm.

De vraagprijs is €345. Er worden geen onderdelen los verkocht. De machine staat in Maastricht.

IMG_2837.jpg

IMG_2850.jpg

IMG_2848.jpg

IMG_2847.jpg

IMG_2854.jpg

IMG_2852.jpg

IMG_2853.jpg

IMG_2856.jpg

IMG_2857.jpg

IMG_2845.jpg

IMG_2843.jpg

IMG_2846.jpg

IMG_2841.jpg

IMG_2838.jpg

IMG_2840.jpg

IMG_2858.jpg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Ach, gewoon een gezellig dagje Maastricht of Zuid-Limburg van maken! Maastricht is een mooie stad met een leuke kerstsfeer. Of je gaat lekker wandelen in de Limburgse heuvels.....
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Jos, gewoon de mijne kopen en de jouwe verkopen. Dan heb jij een helemaal complete ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.