[Te koop] Inca geleiders voor zeer smalle zaaglinten + 5 mm Tuff saw (Inca Euro 260)

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
De geleiders zijn voor een Inca Euro 260 lintzaag en maken het mogelijk om smallere linten te gebruiken. De geleiders ondersteunen het lint aan de achterzijde en worden geïnstalleerd in plaats van 1 van de 2 stiften. Het zijn 2 geleiders, zodat je deze in de bovenste en onderste geleider kunt plaatsen. Met het meegeleverde lint en deze geleiders kun je bochten met een veel kleinere radius maken dan met de gewone geleiders. Vraagprijs: €35.

Zo worden ze gebruikt:

Inca1.jpg

Inca2.jpg

Het gaat hier om de 2 geleiders en een ongebruikt zaaglint van Tuff Saws. Het lint is 5 mm breed en 10 tpi:

IMG_2833.jpg

IMG_2835.jpg

Ze zijn te koop wegens geplande overstap naar een grotere lintzaag. Afhalen in Maastricht heeft de voorkeur, maar ze kunnen ook verzonden worden. Waarschijnlijk kan ik het binnen Nederland verzenden als brievenbuspakje en dan zijn de kosten €3,80. Verzenden naar België is €6,75.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Handig! Ik heb een Inca maar zaag niet met zulke kleine linten. Heb je ze zelf gefabriceerd of zo gekocht?
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Dat zijn originele Inca geleiders die specifiek gemaakt zijn voor smalle linten. Ik geloof dat het onderdeelnummer 342.186.66 is.

De bijpassende lintzaag heb ik ook te koop: KLIK.
 
Laatst bewerkt:

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Dat zijn originele Inca geleiders die specifiek gemaakt zijn voor smalle linten. Ik geloof dat het onderdeelnummer 342.186.66 is.

De bijpassende lintzaag heb ik ook te koop: KLIK.

Ik zie het. Ze gaan nu wel ineens als warme broodjes lijkt het. 2 incaatjes op het Marktplein...
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Er staan er inderdaad 2 en dat komt niet zo vaak voor. Maar de ene staat in Almere en de andere in Maastricht, dus denk niet dat het echt concurrentie is. Daarbij is de mijne completer :D.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Wel jammer dat beide met vaste motors zijn. Ik heb de lintzaag van Inca met een losse motor :cool:. Succes met de verkoop. Denk dat je hem zo kwijt bent. Completer krijg je ze niet.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Het voordeel van een vaste motor is dat de lintzaag veel minder ruimte inneemt. Ik heb de mijne op een ladenblok staan, waardoor ik extra opslagruimte heb. Daarvoor stond de lintzaag in een rek en zette ik deze op mijn werkbank als ik deze nodig had. Heel handig als je een kleine werkplaats hebt.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Het voordeel van een vaste motor is dat de lintzaag veel minder ruimte inneemt. Ik heb de mijne op een ladenblok staan, waardoor ik extra opslagruimte heb. Daarvoor stond de lintzaag in een rek en zette ik deze op mijn werkbank als ik deze nodig had. Heel handig als je een kleine werkplaats hebt.

Daar heb je helemaal gelijk in. Is wellicht toch makkelijker in m'n 7m2 werkplaats:confused:
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Nee, helaas. Ik wil deze verkopen om de nieuwe lintzaag te bekostigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.