Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

bezoek aan Classic Handtools

Ben gisteren op bezoek geweest bij de mannen van Classic Handtools.

Was een mooie ervaring. Met name gesproken over Lie-Nielsen, Chris Vesper, Blue Spruce, Veritas, Rob Cosman, Konrad Sauer, Hock, Holtey, Auriou, Bridge City etc etc. Over hun onderlinge relaties, wat ze beweegt en natuurlijk ver hun fatastisch mooie producten. Mike Hancock is de eigenaar van Classic Handtools en spin in Brits/Amerikaanse/Canadese/Australische woodworking web. De beste man kent werkelijk iedereen. Alex Primmer doet met name de winkel en de internet verkopen. Ze zijn onlangs verhuisd en de winkel was nog verre van klaar (erg koud binnen, geen verwarming), maar dat deed er blijkbaar niet toe want ik ben er uren blijven hangen. Die Mike raakt niet uitgepraat en is een mooie kerel.

Voor Nederland liggen er ook mogelijkheden. Volgend jaar wordt Wesonbirt weer georganiseerd (Festival of the Tree) met 15000 bezoekers in 4 dagen en Mike wil zelf ook nog ten minste 1 festival organiseren in de buurt van Ipswich. Met name dat laatste festival zou voor de Nederlanders makkelijk haalbaar zijn met de boot en auto's. Daar horen jullie binnekort meer over!!!!

Attached files

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: bezoek aan Classic Handtools

De oudere posts zijn soms erg leuk om te lezen. Dit lijkt me ook wel een leuk forumuitje!!

Re: bezoek aan Classic Handtools

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    De oudere posts zijn soms erg leuk om te lezen. Dit lijkt me ook wel een leuk forumuitje!!
    Hallo Rick

GAAN WE UIT

Wanneer en waarheen. zet mij maar op de lijst

Eeen nieuwe forumdag is natuurlijk ook heel leuk om te organiseren, maar waar en waneer?

Hartelijke groet Hugo

Forum Rechten