Festool of1400

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Hoi Martijn Smit, je kan er 1 kopen bij Toolmax (zit in Groningen) voor 630 euro incl. btw :) .
 

flytox

Actieve deelnemer
31 aug 2016
67
0
Oost-Vlaanderen (BE)
Tweedehands zal je dit niet zo gemakkelijk vinden denk ik.

Voor portatief gereedschap vind ik de oorprong (en dus ook de service) persoonlijk niet zo belangrijk. Mocht ik al mijn gerief hier in België gekocht hebben, dan was ik minstens 1000 euro armer dan ik nu al ben :) Dus shoppen en googlen is de boodschap; voor dit toestel kan het al snel 50 à 100 euro schelen naargelang de winkel. In Duitsland is Festool vaak goedkoper.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
meestal is non-paintstore de goedkoopste in Nederland, Duitsland is nog goedkoper, meestal bestel ik bij Rubart.de scheelt meestal tussen de 10% en 25% met Nederland. Overigens vind ik de OF1400 een fijne machine, vooral de ratelfunctie om freesjes te wisselen is heerlijk. Succes met de aankoop!
 

beverstaart

Nieuw lid
25 aug 2010
14
1
Woon in groningen en heb voor weinig geld een Scheer bovenfrees te koop, HM4 , 2000 wat een prima machine!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.