Te koop: Festool PS300EQ Plus Z.G.A.N.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebMeijer84

Actieve deelnemer
16 apr 2016
40
0
Santpoort
Te koop aangeboden wegens overstap naar de Mafell P1cc, bied ik aan
een in zeer goede staat verkerende Festool PS300EQ Plus.
Ik heb hem al een tijdje niet meer in gebruik omdat ik de Mafell heb, maar ik bleef moeite ermee houden hem te gaan verkopen.
Maar ik zaag er niet meer mee, en dat is ook zonde. Ik maak er dan liever iemand anders blij mee.

Deze machine heb ik twee jaar terug aangeschaft, en slechts enkele malen gebruikt.
Twee keer gebruikt bij het leggen van een laminaat vloer en verder wat kleine projectjes mee gezaagd.
En dat is te zien aan de machine. Op een klein krasje aan de voorkant na, helemaal gaaf.
Motorisch/Technisch 100%.

Ik heb de machine geregistreerd voor de 3 jaar garantie, dus er is nog 1 jaar garantie over.

Komt inclusief de originele systainer, plug-it kabel, de twee feston zaagjes die je er standaard bij krijgt.
anti-splinter plaatje en het plastic opzetstuk voor betere stofafzuiging. De stofzuig adapter zit standaard op de machine.

Deze zeer complete en nette machine bied ik aan voor €210,-.
Ophalen kan, in Santpoort, je kan hem proberen als je wilt.
Opsturen kan ook, dan komen er wel verzendkosten bij a €6,50.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

IMG_6570.jpgIMG_6571.jpgIMG_6574.jpgIMG_6575.jpgIMG_6576.jpgAF9A74A1-F3FA-41B9-8DAF-9606F0D60E8B.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_6574.jpg
    IMG_6574.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 389
Laatst bewerkt:

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Beste Sebmeijer84, deze machine staat nieuw voor 229,00 ex btw. te koop bij toolnation. Gratis verzonden.... 5 jaar garantie.
 

SebMeijer84

Actieve deelnemer
16 apr 2016
40
0
Santpoort
Hi,

Goed gezien. Die prijs van 229,00 is excl. btw. Dus 277,00 incl. BTW, dat is wat eerlijker vergelijken.
Dus als je op zoek bent naar een nieuwe machine en 5 jaar garantie dan zou ik zeker naar toolnation gaan.
Wil je een nette, tweedehands machine zoals hierboven beschreven maar voor wat minder geld, dan moet je hier zijn.

Ik weet wat de prijzen doen op internet. Ik weet wat voor bende er op marktplaats
sordt aangeboden en vaak voor nog hogere prijzen dan ik vraag.

Graag reactie bij interesse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.