Nieuwe machine

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Hoort dit nu hier thuis of is het toch een beetje cnc.
De mogelijkheid deed zich voor om een 3d printer aan te schaffen. Kan je prima hulpstukjes voor gereedschappen mee maken en nog veel meer. Er zit wel een leercurve aan. Nu twee dagen bezig met een beetje hulp. Nu de eerste serieuze test. 3d printer.jpg
Speciale kleur groen gezocht. Wie weet wat het word mag het zeggen. De eerste die het goed heeft mag er een hebben. Mits het geen misbaksel wordt :eek:
Succes.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Denk dat ik het wel weet ,vanuitgaande dat ik het juist heb ,zou het niet eerlijk zijn maar hoe dan ook wil er wel een stuk of wat van .;)
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Bekent kleurtje groen RAL6018 ;) of te wel Festool groen :D 123-3d noemt het gewoon groen die snappen het nog niet.
Worden vast mooie .......... (even aangepast heb ik ze nodig print ik ze gewoon)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Denk dat ik het wel weet ,vanuitgaande dat ik het juist heb ,zou het niet eerlijk zijn maar hoe dan ook wil er wel een stuk of wat van .;)

Je komt maar langs Rene. Ik maak er nog wat in het zwart dan heb je een leuke kleurcombi. Ik wist niet dat jij een ...... van Festool hebt.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Helaas zijn deze niet echt gelukt. De raft was veel te sterk. Dit is de onderste laag die je als eerste print en er dan van af kan breken. eens kijken wat korrel 60 doet.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Henk en Jaap bedankt voor de linkjes. Ik moet er niet aan denken. Plastic reels. Zien er niet uit. Daar vang je de visser niet mee:eek:
Ik heb alle maten van #2 t/m#10 kleiner wil ik niet en groter dan 10 is alleen voor big game. Krijg ik toch een meerval aan mijn #10 dan gaan we de uitdaging aan.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Hoort dit nu hier thuis of is het toch een beetje cnc.
De mogelijkheid deed zich voor om een 3d printer aan te schaffen. Kan je prima hulpstukjes voor gereedschappen mee maken en nog veel meer. Er zit wel een leercurve aan. Nu twee dagen bezig met een beetje hulp. Nu de eerste serieuze test. Bekijk bijlage 82380
Speciale kleur groen gezocht. Wie weet wat het word mag het zeggen. De eerste die het goed heeft mag er een hebben. Mits het geen misbaksel wordt :eek:
Succes.

Maar... uhh... Wat is het nou eigenlijk geworden?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.