Vreemde vraag: Elektra Beckum HC260

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Wellicht een aparte vraag... Maar heeft iemand ervaring met het verplaatsen/tillen van een Elektra Beckum HC 260 vlak-vandiktebank?

Ik sta op het punt om er eentje aan te schaffen op Marktplaats. Maar het ding moet uiteindelijk twee verdiepingen omhoog via via een niet al te brede trap.

Het ding zal wel het e.a. wegen denk ik. Krijg meteen flashbacks aan wasmachines sjouwen bij verhuizingen.

Hoe dan ook, als iemand hier ervaring mee heeft en weet of dit te doen is. Dan ga ik lekker mijn geld uitgeven. ;-)

Zo niet dan wordt het waarschijnlijk behelpen met een tafel vandiktebankje.
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
301
18
Groningen
Het hangt er vanaf welk type je precies hebt, ze zijn niet allemaal even zwaar volgens mij. Ik heb een zwaarder type, en met twee personen zou dat wel moeten lukken. In je eentje wordt het lastig. Denk er wel aan om hem niet bij de tafels op te tillen. Als het echt niet lukt kun je altijd nog wat dingen demonteren, dan zou het zeker moeten lukken.

EDIT: Ik heb even gecheckt, en volgens mij is die van mij (met dicht onderstel) rond de 80 kg, met open onderstel 65 kg. Dus dan kan je met je eigen kracht inschatten of dat wat wordt :D
 
Laatst bewerkt:

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Thanks, 65 kilo is goed te doen! Welilicht kan ik voor het gemak het onderstel er nog afschroeven ofzo, komt goed. Hier ga ik sowieso effe een maatje voor inschakelen. :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.