[Gezocht]Hammer N3800

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Nadat er laatst hier een N3800 te koop stond, ben ik gaan twijfelen over mijn lintzaag. Nu heb ik de beslissing genomen en wil ik een N3800 aanschaffen. Natuurlijk kan ik die rechtstreeks bij Felder/Hammer bestellen, maar misschien is er hier iemand die zijn N3800 wil verkopen. Die kans is natuurlijk klein, maar wil het toch proberen.

Ik zoek het 230V-model. De locatie is minder van belang, maar denk aan Brabant, Limburg, Gelderland of in Vlaanderen (ten oosten van Antwerpen).

Een 400V-versie kan misschien ook, maar ik ben bang dat prijs van een tweedehands 400V-versie en de kosten van het aanleggen van 400V al snel de prijs van een nieuwe N3800 overstijgt.
 
Laatst bewerkt:

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Toxiq, bij Enexis kost dit €250 incl BTW. Daarnaast moet ik nog een elektricien betalen om de meterkast aan te passen, kabels trekken en WCD’s plaatsen. Bij elkaar kom ik dan op een behoorlijk bedrag uit. Natuurlijk is mijn werkplaats meer futureproof. Maar gezien de beperkte afmetingen van mijn werkplaats kan ik toch niet echt grote machines kwijt, waardoor de meerwaarde van 400V beperkt is (mijn tuin is te klein om mijn werkplaats uit te breiden). Maar bij een echte goede aanbieding van een N3800 is het natuurlijk wel een optie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.