Kerststukjes (verzameltopic)

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Zoals handig 19 al schreef was ik even onhandig met het uploaden: twee keer geplaatst - wilde één verwijderen maar ja geen goed schermgom aanwezig en dus alle foto's weg. Maar nu in de herhaling.
vr.gr. Jan Pranger.

PB280007.jpg

PB280008.jpg

PB280010.jpg
 
P

Pel

Guest
De close ups maakt de kerststal nog mooier Jan, de mantel van Maria heeft een prachtige tekening, maar ook het zaagmeel en het schaafsel maakt de kerststal helemaal af. Jozef was immers timmerman, het vak waar wij allemaal zoveel van houden.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
P

Pel

Guest
De slee met dat hert is heel mooi Maarten, de bomen zou ik van een likje waterverf voorzien, dat maakt het geheel toch wat sfeer voller.

Groet Pel.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.271
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
@Pel, dank en die boompjes links worden gebruikt elk in een vaas met een amerilles en de andere 2 zijn in een bosje gebruikt met andere gekochte bomen met voldoende kleur erin en de gelaagde heeft ook verichting erachter zitten. Daar zal ik later nog wel een foto van plaatsen
.
@Jan dank je.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.