Nieuwe Dewalt zaagtafel

Rene Holbrugge

Nieuw lid
10 feb 2018
17
0
Ben al een tijd aan het dubben over een zaagtafel van Dewalt: de veelgebruikte DW745 of de DW7491. Die laatste heeft als voordeel voor mij het meegeleverde tweede spouwmes en de grote stopknop.
Maar nu zie ik op een aantal sites dat er begin volgend jaar een vervanging komt voor de DW7491, de DW7492.
Weet iemand wat precies de veranderingen gaan worden? De DW7492 is nu bij voorbestelling iets goedkoper dan de DW7491, is dat omdat er lagere specificaties zijn, of wordt er minder meegeleverd zoals dat tweede spouwmes?

Alvast bedankt voor reacties,

René
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Je vraag gaat over een type dat nog niet eens op de markt is. Heb je jouw leverancier al geprobeerd? Die zou het moeten weten of na kunnen vragen voor je. Het lijkt me dat je via die route meer kans op succes hebt.
 

Rene Holbrugge

Nieuw lid
10 feb 2018
17
0
Ik heb dat inderdaad al nagevraagd bij een leverancier die de nieuwe machine op zijn site heeft staan, maar die weet nog niet veel meer dan dat de tafel een fractie kleiner is. Ik hoop dat iemand is die de nieuwe versie al op een buitenlandse site heeft gezien, of in een tijdschrift? Kan zelf niet echt wat vinden.
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Mja, ik ben van mening dat als je zo'n machine nodig hebt dat je deze nu gewoon koopt.
Indien je toch nog kan wachten, dan kan je nog altijd beiden vergelijken als er meer info te verkrijgen is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.