Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Cheap ass uitbouw

Cheap ass uitbouw

De werkplaats is wat aan de kleine kant, dus er moet nog maar een hok bij .
    Heb 64 m2 aan geïsoleerde panelen gekocht, heb de werkplaats er al eerder mee herbouwd, hetzelfde spul wat toxiq gebruikt heeft voor zijn opbouw .
    Heel veel voordeliger bouwmateriaal ga ik denk ik niet vinden , dit kost mij incl de BTW € 5.83 per m2
    Het spul heeft een goede toplaag, ga er dus niets overheen plakken. niet op het dak en ook niet op de wanden.
    Nu word de sport om de rest van het bouwmateriaal voor zo weinig mogelijk te vinden. voor balkhout 7.5x10 moet ik € 1.50 de meter geven, vind dat nog wel aardig aan de prijs. Maar gebruikt zijn het meestal kleine partijtjes en een maat waar je veel afval van hebt .
    Moet nog 3 buitendeuren met dubbel glas hebben en een binnendeur. Weggeef hoek, marktplaats, of gewoon stoppen als er ergens woningen gesloopt worden en vragen, Door te vragen bij een renovatie kocht ik dubbelglas ramen voor de werkplaats voor een tientje per stuk.
    Eigenlijk zijn de panelen de helft van het budget. voor een uitbouw van ca 350 breed en zo lang als ik nu eerst panelen heb. dus ca 8 meter

En wat ga je met de vloer doen?
    Laatst gewijzigd door Jurriaan; 07-12-18 om 08:19.

Balkenlaag er in, daar de zelfde panelen overheen (geluid en warmte/kou werend) en daar iets overheen, gebruikte vloerdelen/laminaat of iets in die geest
    Met een hamer past alles...

Toxiq en Spinningwheels, ik ben nog op zoek naar zoiets om 27m² te bekleden... Any chance?
    Wat is de dikte van de platen?
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Inderdaad, dikte vh materiaal en waar te verkrijgbaar?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ornament Bekijk Berichten
    foto van zo'n plaat?
    Topic van Jeroen er even bijpakken (iet's met mancave in de titel)
    Zeg maar gewoon Ruben

Sorry mannen maar dat is 1 van de weinige dingen diw we niet delen
    De panelen komen vaak spaar,aam vrij en spinningwheels nog het nodige nodig
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Sorry mannen maar dat is 1 van de weinige dingen diw we niet delen
    De panelen komen vaak spaar,aam vrij en spinningwheels nog het nodige nodig
    Dat had je al gezegd in je eigen draadje, maar ik wil graag na Spinningwheels op de lijst, daarbij heb ik niet heel veel nodig
    Zeg maar gewoon Ruben

Google even op frp panelen, kwam ff snel deze tegen:
    https://www.marktplaats.nl/a/doe-het...-isolatie.html
    Weet niet of ze de vrijdragende types ook hebben, maar je kunt ze altijd even bellen.

Forum Rechten