Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: pokhout

pokhout

Ben aan het opruimen.
    Voor de liefhebbers heb ik nog stukjes pokhout liggen .
    Geen stammen maar blokjes,plankjes en zo .
    Mocht je een bepaalde afmeting willen ,mail even
    € 35 per kilo ex verzenden.

Ook nog stukken sorbus domestica. Perenlijsterbes ofwel cormier
    zeer hard werd vroeger voor zolen van schaven gebruikt en ook voor tekenlinealen .

en nog een partijtje imitatie ivoor

Welke afmeting van het sorbus domestica is beschikbaar en wat is de kostprijs.

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

ik heb nog een paar planken van 20mm dik en 2200 mm breed ,ongeveer 2 meter hoog . € 4 per kilo.

Hallo doedelzak,

In welke regio zit je ik heb wel interesse in wat pok hout en een plankje cornier en het imitatie ivoor.
    Graag zou ik een afspraak maken om even langs te komen en het materiaal te bekijken.

Groetnis,

Roeland

ps via de mail communiceert voor mij makkelijker
    info ed meubelmakerijbrekelmans.nl

Hallo,

Pok hout wordt toch ook gebruikt voor geleiders voor een lintzaag? Zo ja dan heb ik wel belang bij een stukje om 8 geleiders te maken. Moet dan nog even opmaten hoe groot dat moet zijn is voor een Inca euro 260 dus niet echt groot.
    Robert Jan

ik heb nog een paar planken van 20mm dik en 2200 mm breed ,ongeveer 2 meter hoog . € 4 per kilo.
    Dat is voor houtdraaiwerk te dun, dus verder geen belangstelling.

M.vr.gr. Jan
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Ja dat is prima.Ik heb al eerder stukken opgestuurd voor geleiders van een lintzaag.Geef maar de maten op dan stuur ik je een stel ribbetjes.

Ik maak er doedelzakken van ,maar die haal ik uit regels van 40 mm dik

Ik heb ook interesse in een latje Pokhout voor de geleiders van mn 85 jarige lintzaag.
    Doorsnede minimaal 25x25 mm. Lengte 30 cm, dan kan ik 4 pootjes maken. Twee setjes dus. Kan het zelf natuurlijk wel zagen, dus als het in de buurt van die maten komt is het prima.
    Waar zit je ongeveer?
    Laatst gewijzigd door The Boktor; 06-12-18 om 22:05.
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Ik woon op Texel,dus ik denk dat een brievenbuspakje het best werkt

Forum Rechten