pokhout

doedelzak

Actieve deelnemer
14 jan 2017
47
11
Ben aan het opruimen.
Voor de liefhebbers heb ik nog stukjes pokhout liggen .
Geen stammen maar blokjes,plankjes en zo .
Mocht je een bepaalde afmeting willen ,mail even
€ 35 per kilo ex verzenden.

Ook nog stukken sorbus domestica. Perenlijsterbes ofwel cormier
zeer hard werd vroeger voor zolen van schaven gebruikt en ook voor tekenlinealen .

en nog een partijtje imitatie ivoor
 

doedelzak

Actieve deelnemer
14 jan 2017
47
11
ik heb nog een paar planken van 20mm dik en 2200 mm breed ,ongeveer 2 meter hoog . € 4 per kilo.
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Hallo doedelzak,

In welke regio zit je ik heb wel interesse in wat pok hout en een plankje cornier en het imitatie ivoor.
Graag zou ik een afspraak maken om even langs te komen en het materiaal te bekijken.

Groetnis,

Roeland

ps via de mail communiceert voor mij makkelijker
info ed meubelmakerijbrekelmans.nl
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Hallo,

Pok hout wordt toch ook gebruikt voor geleiders voor een lintzaag? Zo ja dan heb ik wel belang bij een stukje om 8 geleiders te maken. Moet dan nog even opmaten hoe groot dat moet zijn is voor een Inca euro 260 dus niet echt groot.
 

doedelzak

Actieve deelnemer
14 jan 2017
47
11
Ja dat is prima.Ik heb al eerder stukken opgestuurd voor geleiders van een lintzaag.Geef maar de maten op dan stuur ik je een stel ribbetjes.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik heb ook interesse in een latje Pokhout voor de geleiders van mn 85 jarige lintzaag.
Doorsnede minimaal 25x25 mm. Lengte 30 cm, dan kan ik 4 pootjes maken. Twee setjes dus. Kan het zelf natuurlijk wel zagen, dus als het in de buurt van die maten komt is het prima.
Waar zit je ongeveer?
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Goedenavond,
Misschien even telefonisch overleg over wat je eventueel voor me hebt liggen?

06-xxxxxx..
Mvg
The Boktor

Dit was mijn pb naar jou, maar je wil geen pb's ontvangen. Wat stel je voor?
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Ik heb nog een voorzichtig balkje pokhout liggen van meer dan 50 jaar oud: 86 x 17.5 x 8.5 cm (zit nog geheel in de was)
Te koop tegen een marktconforme prijs
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.