Amana freesbits?

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Vrees dat je lang zult zoeken..... ik ken geen enkel verkooppunt hier in de buurt.

Alternatief wellicht via Amazon.com of anders iets als Whiteside (die kun je eenvoudig in de UK aanschaffen).
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Ha dag Charel, ook toevallig, heb afgelopen week dezelfde zoektocht gedaan.... zonder veel succes. uiteindelijk maar via de us besteld. Was binnen 2 dagen geleverd! Als je iemand kent Groot britanië kan je wel via amazon.co.uk bestellen. dat scheelt aanzienlijk in de prijs.
Ik heb de frees nog niet uitgeprobeerd, maar ze ziet er wel heel goed uit.

P.S. hier link naar de frees die ik heb besteld van de website waar ik heb besteld.

succes!
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
CMT maakt ook hele goede frezen! Voor de specifieke frees die ik heb gekocht kon ik geen goed alternatief vinden in europa. Ik zocht een frees om kops hout wat ook nog eens deels rot is te frezen zonder teveel uitgetrokken vezels. Amana maakt een frees met zowel horizontale als verticale snijders. Vergelijk dit met een low angle schaaf of een schraapschaaf... op kopshout werkt een low angle schaaf veel beter.
Wat voor charel de reden is weet ik niet.

groetjes!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.