Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29
    Zo zie je maar....als je creatief bent is er veel mogelijk
    Met een hamer past alles...

Lijkt me toch best een lastig bedrijfsmodel om te wachten tot al je buren omvallen :-).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GH1 Bekijk Berichten
    Lijkt me toch best een lastig bedrijfsmodel om te wachten tot al je buren omvallen :-).
    Worden toch mensen schatrijk door

Je kan allerlei dure plannen maken. Papier is geduldig. Belangrijkste is heb je de drive hebt je doelen op papier zet en regelmatig meet of je je doelen bereikt hebt. Verder zal je veel uren moeten maken in het begin. Ik denk zeker dat er een markt is voor kleine stukjes hout. Het moeilijkste is hoe bereik je je klanten. Denk eens aan pennendraaiers messenmakers sierradenmakers en gitaarbouwers. Geheel de wereld is je markt. Begin met lage kosten en bouw het verder uit. De stukken hout moet je met foto op je site zetten. Denk eraan dat de klant ook dat afgebeelde stuk krijgt. (wel arbeidsintensief).
    Bewerkingen zou ik zeker niet op de site zetten maar afzonderlijk per mail communiceren.
    Wat doe je als je je doelstellingen niet bereikt? Bijsturen! Wel op tijd.
    Succes.

Dank jullie allemaal voor het meedenken en de kritieken.
    We gaan er in beginsel voor. Ik hoop dat ik in januari een prototype pagina kan tonen voor een houtsoort met alle mogelijkheden.
    We hebben geen haast.

Als er ontwikkelingen zijn meld ik me.
    Als iemand denkt: dit is een goed idee; dan hoor ik het heel graag.

Hoi sjoerd, ik vond het een goed idee en ik zou gewoon beginnen. Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Ik merk dat sommige mensen op dit forum erg critisch (lees negatief) zijn over mensen die iets willen beginnen. Ik vermoed dat dat zelf geen ondernemers zijn. Laat je daar vooral niet door afschrikken.

Succes! Dirkjan

Mooi idee Sjoerd! Hoe meer aanbod, hoe beter het voor ons is ;-) Hou ons op de hoogte! En inderdaad, wat klauterkamer zegt, op startersplannen wordt soms erg conservatief gereageerd op dit forum. Laat je niet naar beneden praten! Ik volg je plannen met interesse!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klauterkamer Bekijk Berichten
    Hoi sjoerd, ik vond het een goed idee en ik zou gewoon beginnen. Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Ik merk dat sommige mensen op dit forum erg critisch (lees negatief) zijn over mensen die iets willen beginnen. Ik vermoed dat dat zelf geen ondernemers zijn. Laat je daar vooral niet door afschrikken.

Succes! Dirkjan
    Roerend mee eens, gewoon beginnen! Ik ben zelf ook ooit zo begonnen en kan er nu goed van leven. Als je het niet probeert zul je het nooit weten. En online wordt inderdaad helemaal de business, ik haal nu ook bijna 50% van mijn omzet uit online verkopen.
    Helemaal als je dit naast je gewone baan of iets anders begint kan het eigenlijk helemaal geen kwaad. Het enig wat je kan kwijt raken is vooral de tijd die je erin steekt en die kost in principe niks

Mooier had ik het niet kunnen verwoorden
    Met een hamer past alles...

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten