Opdracht voor houtdraaiwerk

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Hoi,

Voor een project van een klant ben ik op zoek naar iemand die de poten van onderstaand kastje kan maken.
De poten zijn 35cm lang en lopen taps van 4cm naar 2cm. De houtsoort is eik.

Kan iemand mij helpen hiermee. Ik zoek liefst iemand uit WVL of OVL, dat maakt het makkelijk om af te spreken enzo.

Bedankt voor jullie hulp

LucasAraujoA.jpgLucasAraujoD.jpg
 
P

Pel

Guest
Björn, bij tafelpoten.nl kun je ze kopen €6,95 per stuk, salontafel poten.

Groet Pel.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt voor de tip, nog niet aan gedacht. Ik zie wel dat ze geen eiken poten hebben, maar ik zal eens wat verder zoeken.

Als er toch iemand zou geinteresseerd zijn om ze zelf te draaien, nog steeds welkom natuurlijk, zo helpen we elkaar en verdien je er ook nog iets aan.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Geen draaiers geinteresseerd? Voorlopig heb ik nog geen eiken varianten online gevonden.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Wil mijn horizon wel verbreden hoor als ik zo meer resultaat zou krijgen :)
Dan spreken we wel af via mail of telefoon ofzo en kan het werk met de post verstuurd worden.
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Ik ben van oost-vlaanderen, maar momenteel last met de electrische installatie.. hoewel de draaibank nog werkt :)
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt Ruben, maar ik had reeds contact opgenomen met PaulRT. Misschien een volgende keer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.