Benchworks stopt er mee

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Ik vond het al verdacht stil geworden.. Je omschrijft het goed: een bloeiende familiezaak overnemen en tegelijkertijd een tot in de puntjes afgewerkte 'hobbyruimte' hebben die uitgerust is met geweldige machines. Life will be good :cool:
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Ik vond het al verdacht stil geworden.. Je omschrijft het goed: een bloeiende familiezaak overnemen en tegelijkertijd een tot in de puntjes afgewerkte 'hobbyruimte' hebben die uitgerust is met geweldige machines. Life will be good :cool:

Als je Timothy’s blogpost even doorneemt, blijkt het toch wat genuanceerder te liggen. Waarschijnlijk moeten huis en sjop verkocht worden om de overname van het boerenbedrijf te financieren. Hij hoopt wel de machines te behouden — de meubelmakerij in opdracht wordt dus stilgelegd, tenzij er een opvolger voor is (ik denk dat de niche waarin Benchworks bezig was wel rendabel is). Houtbewerking zal in het kader van dienstbaar aan bedrijf en dergelijk wel doorgaan.
 
P

Pel

Guest
Mooi bedrijf wat Timothy heeft, 85 ha daar heb je wel wat werk aan, maar zo'n goede vakman zal hierin ook zeer zeker slagen.

Groet Pel.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Toch wel1 van de mannen hier die fantastische projecten voorbij liet komen. Vakmanschap! Als dat op de boerderij ook zo gaat wat ik wel verwacht dan gaat dan een mooi succes worden. Succes Timothy
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Wel jammer voor ons forum maar als hij voor zijn droom kan gaan is dat toch geweldig.
Ik wens hem ook veel succes en geluk in zijn nieuw gekozen levensweg.
Mvg, :).
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Voor inbrekers hoeft hij ook niet al te bang te zijn met die terreinverdediging van hem.

Niet iedereen heeft een geschutskoepel in zijn tuin
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Nu weet ik eindelijk wie de kweker was van die prachtige aubergines, tomaten en pepers boven op het fort is! Geen moment is het in me opgekomen dat een houtbewerker op die plek (in armoedige stenige grond) zo een mooie groenten aan het kweken was.
Het is een hele uitdaging om vandaag een boerderij te bestieren.
Maar goed dat er mensen zoals Thimoty de uitdaging aangaan en dat met respect voor de omgeving.
Succes!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.