Inca lintzaag opknapper

HeanigAn

Actieve deelnemer
20 nov 2017
82
0
Twente
Aangeboden mijn lintzaagj die het niet goed doet
Het probleem is dat de motor uitvalt en ik de goede afstelling om het lint goed op de band te laten lopen niet voor elkaar krijg.
Geleiders voor het lint zijn in orde niet kapot gedraaid.
Motor heeft nieuw lager maar stopt er soms mee . Zit onder de machine in een kastje en drijft aan met een platte band
wel simpele langsgeleider, geen originele dwarsgeleider (zelfgemaakt)
paar linten
Aan/uit knop er af gehaald dus alleen stekker.
Vanwege de problemen waarvan er een aantal opgelost zijn doe ik het ding weg.
Er zijn ook een paar zaaglinten bij.
Behalve de zaaglinten van Tuffsaws heeft deze machine mij € 175 gekost

Voor een redelijk bod af te halen in Borne Overijssel



(Gisteren heb ik een nieuwe HBM 300 binnen gekregen wat denk ik voor het wat grovere werk voor mij beter geschikt is.)
 

Master-Willy

Nieuw lid
8 jan 2015
1
0
Friesland
Verkoop je de machine ook in onderdelen ?
Die van mij heeft onderdelen nodig die moeilijk verkrijgbaar zijn.
Je zou me er wel blij mee maken.
 

HeanigAn

Actieve deelnemer
20 nov 2017
82
0
Twente
Afgaande op adviezen op dit forum heb ik deze zaag een jaar geleden gekocht op marktplaats
Ondanks alle hulp en adviezen is het me niet gelukt om de machine 100% te krijgen
Omdat het apparaat wat aan de lichte kant is heb ik een zwaardere gekocht (gewicht en stabiliteit)
Deze machine gaat in zijn geheel weg inclusief zaaglinten.

Ik vraag er €150 voor

Groet
Gerrit
 

HeanigAn

Actieve deelnemer
20 nov 2017
82
0
Twente
Het lijkt er op dat ik de machine kwijt raak
Kan ik een paar zaaglintje bestellen bij Tuffsaws
Ik geef nog wel door als het definitief is.
Gerrit
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Afgelopen maandag de lintzaag machine bij Gerrit opgehaald, hij blijft dus in het zelfde dorp :)
Zat eerst ook te denken voor onderdelen voor mijn andere Inca maar dat gaat het niet worden zou echt zonde zijn, deze lijkt me mooier.

@DavyK, wat voor een linten zoek je dan? Moet nog kijken wat voor een linten het precies zijn er zaten 4 linten bij een oud lint en 3 nieuwe tot zeer weinig gebruikte, misschien dat ik daar wel wat van weg wil doen.
 

DavyK

Nieuw lid
9 mei 2018
13
0
Fryslân
@DavyK, wat voor een linten zoek je dan? Moet nog kijken wat voor een linten het precies zijn er zaten 4 linten bij een oud lint en 3 nieuwe tot zeer weinig gebruikte, misschien dat ik daar wel wat van weg wil doen.

Ik heb onlangs een Inca gekocht en lees op dit forum dat Tuffsaw het summum is. Dus als er een redelijk nieuwe Tuffsaw tussen zit ben ik wel geïnteresseerd. Mocht dit zo zijn dan zal mn huidige zaagblad even opmeten voor de maat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.