Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 64
    Na een paar dagen werken vandaag weer in de gelegenheid om verder te werken....
    Ik ben niet ontevreden.....heb weer een hoop geleerd.....

Oa...het korter bestellen van de geleiders zodat ik er een frontje voor kan doen zodat de geleiders weggewerkt worden....

Ook de wand met haaklatten () gezaagd en afgemaakt.....

IMG_1904.jpg
    IMG_2886.jpg
    IMG_5867.jpg
    IMG_5612.jpg

Hopelijk morgen weer verder.....

Zo, goed bezig! Zo krijg je een fijne werkplek.

Hoi Puff leuk leesvoer dus blijf ik volgen !!!
    Nog een tip..(weet je waarschijnlijk al) .maak de dingen om je heen niet TE permanent (vast) want je zal merken dat je werkplaats om je heen "groeit" met de tijd. Dus wieltjes en draaiknoppen (ipv lijm/schroeven) zijn je beste vriend.
    Beter Duur Dan Niet Te Koop
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder

Vandaag stonden er wat extra stopcontacten op de klus.....
    IMG_6814.jpg

En ik heb mn 1e Festool kast afgemaakt.....ik ben er erg content mee en ga er zeker nog 1 maken want ik heb nog Systainers over en er komen er nog een paar bij.....

IMG_6819.jpg
    IMG_6815.jpg

En tot slot nog 2 foto's van mn nieuwe aanwinsten......voor de Cyclone meteen maar een mount gemaakt op mn stofzuiger.....kak....slang tekort
    Dus morgen maar nieuwe slang halen.....
    IMG_6817.jpgIMG_6821.jpg

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Met mijn dagelijkse confrontatie met die poppenhuis contactdozen volgens het Amerikaanse systeem beginnen die Europese versies al een beetje nostalgies te worden.
    Maar je bent lekker bezig. Als je zoveel mogelijk schroeft als min of meer beginner is het later simpeler om eventuele verbeteringen door te voeren. Eén van m'n stelregels is dat perfectie niet bestaat. Er valt altijd wel wat te verbeteren.

Wat betreft de contactdozen kan ik je gerust stellen. De wiebel wabbel dozen van de bouwmarkt zijn ook een drama. Maar gelukkig geen blik.

Vandaag weer eens een paar uurtjes kunnen rommelen......

2e kast gemaakt.
    IMG_6891.jpg31875F44-2D60-4249-B802-635F91F8039F.jpg

Daarna nog wat kleine klusjes.....wat houders gemaakt voor wat gereedschappen en een reparatie voor mn meisje (niet mn beste werk....maar ach het voldoet)
    IMG_6894.jpg
    IMG_6895.jpg
    IMG_6896.jpg
    F2B2D226-28DD-4BDC-9D59-99A983C6311C.jpg

Ben ook begonnen met de voorbereidingen voor een Afkortzaag tafel.....(zie mijn vraag elders)

Al met al weer een fijne dag, maar man wat vliegt de tijd als je zo lekker aan t klooien ben......hopelijk morgen nog een paar uurtjes......

Groet.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Nou dat begint er al deftig uit te zien hoor.
    Met mooi spul dat gereedschap
    Blijf het volgen, mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Het gaat goed..ik zou alleen de wcds fff rechtzetten en de spanning erafhalen letterlijk en figuurlijk (tenzij de foto ze vervormd).
    Beter Duur Dan Niet Te Koop
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder

Ben je tevreden van die Milwaukee bitset? Ik heb onlangs wat zitten vergelijken en uiteindelijk bij Wiha beland, maar deze set ziet er ook wel interessant uit.

Forum Rechten