Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: TIP: Inca lintzaag

TIP: Inca lintzaag

Niet mijn advertentie geen relatie tot verkopende partij. Een inca lintzaag met een Ferm motor eronder. https://link.marktplaats.nl/m1347575212

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Ik heb deze persoon op mp een berichtje gesuurd maar eigenlijk geen id of het wat is. Heeft iemand hier tips voor mij?

Ik heb zelf geen lintzaag, maar voor zover ik weet staan de INCA lintzagen vrij goed bekend. Voor de prijzen die er nu geboden worden is het volgens mij sowieso een no-brainer (weet niet wat de verkoper in gedachten heeft). Als er iets aan mankeert zijn er vrij veel mensen op dit forum die je graag ermee helpen.

Hee bedankt voor je reactie. Heb je ook enig id van de doorvoerhoogte van die tafel? Het zal zowiezo een flink stuk rijden worden voor me vrees ik..maar goed hij reageert niet snel dus we zullen zien.

Misschien moet je gewoon een bod doen, hou er wel rekening mee dat al die houders aanwezig zijn voor het zaaglint (die geleiders) L.N. kan je vertellen dat ze moeilijk te krijgen zijn. Nogmaals ik heb geen binding met deze verkopende partij!

Bedankt voor de tip! Er zijn 2 geleiders nodig per apparaat toch?

Yep, eentje boven het blad en eentje eronder. Ik kan niet zien op de foto of die onder het blad er bij zit. Nieuw kosten de ondergeleider €75 per stuk.

De meeste Inca’s hebben een motor direct op de as. Bij deze hangt de motor eronder. Niet dat het veel uitmaakt. Wel ben ik verbaast dat motor 2pk/1500W is behoorlijk veel voor een dergelijke machine.

Het is ook een niet originele motor he. Ding is van Ferm, dus waarschijnlijk eronder gehangen om de zaag aan de praat te krijgen. Zie dat prijs ook al aardig oploopt.

Tip inca

Dat klopt ik denk dat het best een goed machientje is. Kan je trouwens simpel kontroleren of het loopvlak nog goed is?

Misschien ben ik wel erg wantrouwend hoor, maar een lintzaagmachine met een zwaardere motor met foto's voor een grote stapel brandhout??????

Forum Rechten