Schuurschijven

jagieXK

Actieve deelnemer
20 feb 2018
33
0
Weet iemand waar je in de omgeving van ede/Barneveld fijne schuurschijven kan kopen per stuk?
ik wens verscheidende fijne korrels tot 1500 a 2000 alleen ik wil geen 50 stuks per korrel kopen wat zeer veel geld kost, wie weet raad?
 

jagieXK

Actieve deelnemer
20 feb 2018
33
0
Kan dat gewoon gebruikt worden voor hout/epoxy, mede omdat schadeherstel met metaal te maken heeft? heb gegoten maar schuren/polijsten word nieuw
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.223
646
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Tegen de tijd dat ze bij korrel 1500 zijn aangeland, schuren ze lak, en echt geen metaal meer. Dus volgens mij kan dat gebruikt worden.

Maar ik gebruikt op hout schuurschijven tot korrel 320, en daarna ga ik over op schuurvlies. Zoals deze:
http://www.nonpaintstore.nl/nl/non-paint/schuurpapier/scuff-1/colad-scuff-rolls-type-a-very-fine-red-.html
En die heb ik in grote rollen in 5 soorten, t/m korrel P4000. Wellicht is het een idee bij mij van elk soort een stukje te komen halen? Ede is her niet echt ver vandaan.

Neem mij iets leuks mee, een dikke olijfboom ofzo, en je mag het zo meenemen :cool:
 
ligt er een beetje aan welke afmetingen je schijfjes moeten hebben. Ik heb op Aliexpress schijfjes van 50mm gekocht begin dit jaar. Korrel 120 tot en met korrel 10000.
De korrels 120 tot 1000 waren te krijgen in doosjes van 500 stuks voor ik geloof 9 of 10 euro per doosje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.