Hout,lijm,lijmklemmen

ariette

Actieve deelnemer
27 okt 2010
84
4
rickkoorman zei:
Dan schuren tot korrel 320 en toen een laagje tovermiddel(shellawax erop). Mijn andere verlijmproject is helaas mislukt en dient als brandstof voor de kachel. Zo heb je er ook nog wat aan. :D


Geweldig project, Rick!
Het onderscheidt zich van veel andere schalen op een zeer positieve manier.
Je creatieve gebruik van de patroondelen (tja, meisje) geven het geheel een aparte uitstraling.
Waarom zou je ook alles in een bepaald ritme moeten weergeven. Symmetrie is toch zeker geen voorwaarde voor creatief kleurgebruik. Symmetrie vind ik zelf ook maar een vreemd iets, want als je nou 8 van deze mooie schalen zou maken en je zet ze op een rijtje, allemaal met de hoofdkleur (de meest opvallende) naar dezelfde kant gericht, dan heb je toch zeker ook met deze verrassende opmaak een symmetrisch beeld ....
Ik vind het echt heel erg mooi!

Trouwens - de kachel in als uiterste is ook maar betrekkelijk !
Weet je wel hoeveel reststukjes verlijmd hout ik vorig jaar gekocht heb van een dozenmaker uit Duitsland? IK zal er binnenkort weer eens een mooie spintol van maken en er een foto van uploaden hier.

vr.groeten - ga je zaterdag ook naar Jan Pranger, Rick?
En als - wil je me nog 10 stukjes walnoot meebrengen dan?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Tuurlijk ga ik naar Jan. Ik neem wat wat pakken walnoot mee mochten er meer mensen wat willen hebben. Hahaha ik ben net zo'n duistere hout-drugs-dealer :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.