Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Ik veronderstel dat de bestaande data ook gemigreerd wordt, zodat niet alle waardevolle informatie die hier reeds neergeschreven is, verloren gaat?

Gaaf! Ik ga even testen.

PS. Waarom heet het 'Goud'? Heb je Westlandse roots? Daar is het een veelgebruikt woord. :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse Bekijk Berichten
    Jaap, hoe is het met dit project, lukt het een beetje?
    Nog niet veel verder gekomen dan testversie. Het is de laatste weken alleen werk en familie waar alle tijd naar toe gaat.

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik701 Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat de bestaande data ook gemigreerd wordt, zodat niet alle waardevolle informatie die hier reeds neergeschreven is, verloren gaat?
    Uiteraard alle data moet geconverteerd worden naar de nieuwe omgeving, dat is het meeste werk.

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houtvos Bekijk Berichten
    Gaaf! Ik ga even testen.

PS. Waarom heet het 'Goud'? Heb je Westlandse roots? Daar is het een veelgebruikt woord. :P

Mijn roots zijn diepfries..... Heb een serie domeinnamen in bezit en ik vond deze wel leuk als test.

jaap

Ohja, nu we toch bezig zijn...

Ik heb het gevoel dat de structuur van het huidige forum versplintering in de hand werkt. Er zijn veel sub-forums, maar veel van die fora hebben ontzettend veel gemene delers. Het kan dan soms aan de waan van de dag liggen of je een topic aanmaakt in 'Werken met hout' of 'Hout gebruikt in meubels', bijvoorbeeld.

Nu zijn er redelijk wat subfora, maar veel van hen hebben ook relatief weinig topics. Eigenlijk verdient een werkstuk over een boot net zoveel aandacht als voor een voor een meubel. Ik zou daarom voorstellen om alle werkstukken te bundelen in een forum. Dan bereik je meer mensen en heb je meer kans om te inspireren.

Als je wilt kunnen we het hier diepgaander over hebben.

@Houtvos In principe ben ik het met je eens, maar er bestaat al de functie "Nieuw op het forum". Dat is in principe de enige pagina die ik bekijk (en waarschijnlijk geldt dat voor wel meer mensen), en dat zorgt ervoor dat het niet echt uit maakt in welk forum iets gepost wordt. Zolang dat ook in het nieuwe thema zit lijkt versplintering me dus niet zo'n groot probleem.

Nog mooier zou zijn als de nieuwe software tags kent.... als je de juiste tags aan een topic hangt en je de juiste selecteert die je wilt zien zou je er als een matrix doorheen gaan en kunnen selecteren . Maar weet niet of de software daarop ingericht is.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Hahaha...Die jaap "diepfries "... krampt in de buikspieren.

Forum Rechten