Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Alweer een nieuw lid!! (ook maar even voorstellen)

Hallo,
    Een aantal weken kwam ik dit forum tegen op het net, sinsdien kijk er zo ongeveer elke avond even op of er nog nieuwe interessante berichten zijn. Het is echt een boeiend forum waar je nog wat van kan opsteken.
    Daarom heb ik mij ook maar aangemeld, zodat als ik eens een vraag heb over iets of als ik iemand kan helpen met iets is dat natuurlijk mooi.
    Maar goed, ik ben Sid te wonende in Stein (Zuid Limburg)
    Ben 26 jr en ik heb een 7 jarige opleiding gevolgd op T.I. Sintjansberg te Maaseik als meubelmaker / schrijnwerker.
    Sind's 2004 werk ik in een timmerfabriek waar ik diverse projecten heb uitgevoerd voornamelijk kozijn,trappen en wat interieurwerk.
    Toch heb ik laatst besloten om voor mezelf te gaan beginnen als zzp'er en dan meer gaan richten op interieurbouw en trappen.
    Dan is zo'n forum toch wel eens handig als startende ondernemer als ik even met en project in de knoop zit of voor handige tips.
    Ik zal wat foto's posten van wat projecten die ik heb uitgevoerd.
    Ergens las ik al dat jullie gek zijn op foto's!

Re: Alweer een nieuw lid!! (ook maar even voorstellen)

Sid, van harte welkom.
    Een eigen bedrijf beginnen, waarom eigenlijk niet.
    Bij mij in de buurt is er onlangs iemand een eigen loodgieters bedrijfje begonnen, en hij heeft het behoorlijk druk.
    Alleen het is geen baan van 9 tot 5, maar dat mag wel duidelijk zijn.
    Mooie trap zag ik op de foto's, en ja je had het al begrepen, wij zijn gek op foto's.
    Die mooie trap is machinaal gemaakt zo ik zie, heb er onlangs eentje gemaakt voor het huis van mijn dochter, maar dan met de hand. Was voor mij een eenmalig iets, normaal draai ik alleen maar hout, heb dus geen machinerien ter beschikking om trappen te maken.
    Ad

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Sid , welkom op het forum!!!

Sid als ik zie dat je zulke mooie dingen kan maken dan heb je een goeie stap gemaakt voor jezelf te beginnen.

Athanor
    Guest

Welkom op het forum, Sid! Veel succes als ondernemer.

Fons

Sid, welkom en eindelijk weer eens iemand uit het zuid-limburgse!!!

Welkom, welkom, welkom....

welkom hier sid, en succes met je eigen bedrijfje. zo te zien qua mooie dingen maken, moet dat lukken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Kijk, kijk, Rowen Heze heeft gelijk; "het is een kwestie van geduld tot heel Holland limburgs lult".
    Veel plezier hier.

Ed

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008

Welkom Sid! Weer iemand met een zachte g, wij Limburgers zijn hier enigzins ondervertegenwoordigd.
    Sint Jan stond vroeger bekend als een school die echte ambachts lieden afleverde. Wordt er tegenwoordig nog steeds veel aandacht besteed aan het werken met handgereedschap, of licht de nadruk nu echt op het machinale werk aangezien hier de meeste vraag naar is in de meubel industrie?

Forum Rechten